YVES SAINT LAURENT Instant Pur Lotion

by - ноември 24, 2013

Здравейте!
Искам да ви представя един интересен продукт на Yves Saint Laurent - Instant Pur Lotion,  който много харесвам. Моята разфасовка е мостра, в така да се каже Travel size, но количеството напълно ме удовлетворява - 50мл., не е малко, определено можеш да разбереш наистина как действа.

Тоникът се води Energising Beauty Toner, подходящ да се нанася както сутрин, така и вечер.Има нежен плодово - флорален аромат.

Както се вижда на една от снимките, не е безцветен, а има лек розово - оранжев нюанс.
След него кожата е почистена, хидратирана, без да е мазна, нито суха, има лек блясък.
Усещането е много приятно, лицето е освежено, подхранено и така да се каже "Energised".
Tенът е доста по - изравнен.

Използвам го най- често през деня, тъй като след него гримът ми стои много по- естествено, без да се напластява или да изглежда сухо ( в случай, че използвам плътен фон дьо тен или пудра).

Вечер махам грима си както обикновено, измивам се и точно преди лягане почиствам лицето си с тоника.След това нанасям малко околоочен крем, понеже там имам най - голяма нужда от грижа.
В заключение мога да кажа, че тоникът е хубав, аз лично бих си го закупила в оригиналния размер, ефектът след употребата му донякъде ми напомня на на термална вода/ с която съм се запасила за доста време напред :д /. Все пак е добре да се подхожда индивидуално към този тип козметика и се изпробва, преди да се инвестират повече пари в продукта.
Като цяло го препоръчвам! :))

Поздрави и усмивки!:)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...