MAYBELLINE Falsies Feather - Look Спирала за очи

by - ноември 16, 2013

Здравейте!
Този пост ще бъде посветен на една нова за мен спирала на Mаybelline, взех си я наскоро, до сега бях ползвала доста пъти подобна от серията The Falsies, от която съм изключително доволна - дава много обем, извива, перфектната за мен.Но ето че реших да се разнообразя и този път да пробвам нещо различно - The Falsies Feather - Look.Още преди време, когато гледах рекламата, ми направи впечатление голямата и интересна четка, и я набелязах за бъдеща покупка

Формулата е гел - мус, обещава ефект "изкуствени мигли", меки като перце.
Моите впечатления са, че като консистенция е приятна, разделя миглите, прави ги плътни, но не утежнява.Откъм обем ми се струва, че не може да се конкурира с моята любима от серията The Falsies :
Тази спирала натоварва малко повече миглите, но я обожавам, стават изключително гъсти.
В сравнения с нея, The Falseies Feather - Look е по - лека, освен това обхваща всяка мигла, също така извива.Четката ѝ е много пластична -  извива се във всяка посока.
Тук са двете четки на спиралите The Falsies (отляво ) и The Falsies Feather - Look (отдясно ):
Feather - Look е по - масивна, с доста дълги и разперени като перо снопчета.
Издръжливостта на спиралата е перфектна за мен, през целия ден не се рони, а миглите остават повдигнати, без неприятно усещане за тежест.


В заключение мога да кажа, че The Falsies Feather- Look предлага отлично качество за цената си, освен това този месец е намалена, както и всички спирали на Maybelline.Лично аз ги ползвам редовно от едно известно време.Моите мигли имат нужда от най - вече от обем и не толкова от удължаване.С две думи - препоръчвам я!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...