Ziaja Cocoa Butter Маска за коса с какаово масло

by - декември 04, 2016


 Здравейте, момичета!
Най-после и аз успях да тествам продукт на марката Ziaja,отдавна чета за тях в различни блогове и определено събуди любопитството ми.Тази покупка беше спонтанна, случайно я видях в един супермаркет, грабна ме веднага, понеже пишеше, че е с какаово масло.Аз обожавам такива продукти и най-вече ароматът им.Веднага реших да я изпробвам, особено като видях ниската цена, която беше малко над 5лв.
И така, както сте се досетили вече, този пост ще е посветен на Ziaja Cocoa Butter Маска за коса с какаово масло.Според описанието тя е подходяща за суха и изтощена коса, заглажда, регенерира косъма и подобрява структурата му.Не утежнява косата.


Ефектът, който усетих след нея, най-вече е много мека коса.Подхранва добре и разплита краищата.Като консистенция не е от най-гъстите маски.Заради това аз слагам по повечко продукт, даже бих казала, че не я пестя изобщо.Моята коса е доста суха и дълга, има нужда от по-сериозно количество по принцип.Действително маската не омазнява косата, може спокойно да се слага повечко, не я слепва и не отнема от обема ѝ.Ароматът ѝ е приятен, удоволствие е да се нанася.Забелязвам, че помага леко срещу цъфналите връхчета, като цяло влияе добре на косата.Подходяща е за боядисана коса.


Напоследък не съм спряла да я използвам, наистина ми допада много, цената ѝ също е добра. Като количество продукт маската е 200мл.Много ми харесва и бих си я взела отново. По-нататък може да пробвам и друга маска на марката, като например тази с козе мляко.Определено събуди любопитството ми, знам че и за нея има хубави отзиви в интернет пространството.
А вие кой продукт на марката Ziaja харесвате най-много?Ще се радвам да ми оставите коментар! :)))


***
Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...