FLORMAR Молив за устни

by - ноември 30, 2013


Здравейте, прекрасни!
От известно време имам навика да използвам моливи за устни вместо червило, нанасям ги не само по контура, а навсякъде, след това размазвам с пръст.
Ефектът ми харесва много, цветът е по - интензивен и траен.Освен това с безцветен гланц с брокат отгоре се получава супер комбинация, мога да подбера нюанса по мое желание, защото често се случва да търся определен и да не го намирам.
И ето кое е най - новото ми попълнение - водоустойчив молив за устни Flormar 216.

Все още съм на "розова" вълна, затова си избрах точно този цвят, нежен, женствен, но и стилен, нещо като пепел от рози.
Траен е, особено ако се нанася самостоятелно или със сухо червило.Точно водоустойчив не е, но все пак не се изтрива веднага.Ако се храните или пиете повече, ще се заличи почти изцяло.
Цената му е изгодна, около 3.30лв., аз лично съм фен на Flormar и ги препоръчвам!


***

Усмивкии!:)))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Не съм засичала тази серия по магазините :) Интересна ми е и водоустойчивата формула. Цветът е досущ като последния ми руж на Мейбълин.
    Поздрави,С.
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
  2. Трайни са, все пак зависи какво правиш през деня, не мога да кажа, че са като дълготрайните червила например, но пък поне не се размазват.Издържат докато не решиш да хапнеш по-стабилно :Д или пък ако пиеш много течности избледнява..:)))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...