PERFECT Gel Лак за нокти

by - юли 06, 2014


Здравейте, момичета!

Нямаше как да пропусна да ви запозная с гел лакът Perfect, който нося вече от две седмици.Трайността му е мноого добра, издържа ми непокътнат, с изключение на редовното при мен излющване на показалеца и палеца.За щастие беше съвсем минимално, в сравнение с другите ми лакове.


Първото, което ме грабна в него, беше цветът, бял, с лек бежов оттенък, наподобява пясъчен нюанс.Известно време бях пред дилемата : " Обичам го - не го обичам!" .Всъщност, това което ме накара да го заобичам, най - вече е колко нестандартно стои.


Второто нещо, заради което е мой любимец в момента е ефектът при нанасяне, леко "мазнеещ", супер лесен за разнасяне по ноктите и бързо съхнещ.


Четката прилича на стандартна, но е удобна за употреба.Само не успях да разбера, къде точно пише номера на лака.



За пореден път съм очарована от лаковете на Perfect, прекрасно качество на ниска цена!
А вие какво мислите, допадат ли ви подобни цветове?


***
Много слънчеви усмивкии! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

8 коментара

  1. Много интересен цвят.Нямам точно такъв и ще го погледна при следващия шопинг :))

    ОтговорИзтриване
  2. Тази серия май не съм я засичала. От описанието ти ми се стори точно мой тип. Цветът също е много хубав! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допада, серията май е нова, предполагам, че ще я има навсякъде скоро :))

      Изтриване
  3. Много интересен и нестандартен цвят.
    И аз съм доволна от Perfect и като цяло от бюджетните марки лакове - не забелязвам голяма разлика конкретно върху моите нокти в сравнение със скъпи такива.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина няма разлика, аз даже съм се разочаровала от някои скъпи марки лакове :))

      Изтриване
  4. Оо този лак изглежда страхотно! Хем летничък и всеж, хем ненатрапчив! Аз също съм доволна от лакчетата на Перфект- доста добри са и като цена, и като качесто, и като набор от цветове :)))
    Поздрави! Ще се радвам да ме последваш :))
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И за мен са предпочитана марка тези лакове :))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...