Mini Haul/Нови придобивки от Essence

by - ноември 13, 2015

Здравейте, дами!

Днес искам да споделя впечатленията си от два нови за мен продукта на марката Essence. Напоследък срещам доста добри отзиви за ружовете им, за това от любопитство побързах да ги пробвам.



Този, с който се сдобих, е от серията им Silky Touch, която е с лек блясък.Моят цвят е 90 summer dreaming.Бих го определила като светло розов, с леек прасковен подтон и фини златни частици.Аз лично търсех нещо по-розово, но не успях да си улуча цвета, може би заради светлината в магазина.Ако сте пробвали някой от серията, които е типично розов, може да ми препоръчате..

Накратко моите впечатления:
  • имат средна пигментираност, нанасят се лесно с четка.Зависи колко продукт вземете с четката, аз лично повтарям няколко пъти, понеже съм си избрала доста светъл нюанс
  • издържливостта също бих определила като средна, не е цял ден,но не изчезва за 2-3 часа
  • нанесен на лицето изглежда точно "silky", копринен, не е бляскав или с хайлайт ефект
Цената му е около 5-6лв., мисля че си струва да се пробва, бих искала да си взема някой друг цвят, този ми допада, но не е това, което ми трябваше в момента.


Вторият продукт, които искам да ви покажа са Единични сенки на Essence 18 all I need.Нюансът е светло, сатенено кафяв, супер блестящ с миниатюрни цветни частички.Определено сенките си отговарят на името :Д понеже стоят много добре и самостоятелно, без други цветове на клепача.Напоследък, когато бързам, нанасям повечко по клепача (и малко над сгъвката) и съм готова да излизам, напълно доволна от резултата.Наситени са, пигментацията е много добра, дори неочаквано добра...Издържат доста, но в края на деня вече са поизбледнели.Аз ги нанасям без база, но на много добре матирани очи.Разпрашават се леко, но е приемливо.Цената е около 3.50лв. за 1.8g.


Бих обобщила, че са добри продукти на изгодна цена, в никакъв случай не разочароват като качество!
***

Поздрави и усмивки!
^^

You May Also Like

6 коментара

  1. Отдавна се каня да пробвам ружовете на Есенес, но все се спирам .... имам просто огромно количество!! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен не са "Must have", но пък ако си намериш по-интересен цвят, пробвай, добри са!

      Изтриване
  2. Имам доста ружове на Essence, от тази серия имам 60 Life's a cherry,който е смесица между розово и прасковено, на кожата стои много приятно и мисля, че е доста универсален. Той е много пигментиран и трябва доста да се внимава с нанасянето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи моят цвят не се е улучил от най-пигментираните, аз повтарям по 3-4 пъти за да личи, а може и да е до тип кожа :)))

      Изтриване
  3. Препоръчвам с две ръце, ръжът им Autumn's Peach - по-пигментиран е и много любим <3 Ако ти е интересно, тук съм писала за него
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, ще го погледна, определено бих предпочела нещо по-пигментирано! :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...