DIY Ефектен маникюр с геометрични форми

by - ноември 11, 2013

Здравейте!
В този пост ( който е 11-тият ми и го пиша на дата 11.11.2013, напълно случайно съвпадение :D ) ще ви покажа как да си направите лесен и модерен маникюр с геометрични форми:

1. Започваме с нанасяне на два пласта от любим и много използван от мен лак  в т.нар. бебешко розов цвят :Д - този на Catherine Arley, който има доста добро покритие и плътност.


2. С черен лак с дълга четка очертаваме малко триъгълниче ето по този начин:
След това го попълваме:
3. Рисуваме точки с помощта на инструмент за точки, писец, молив или друго, което имаме под ръка.Как и с какво да си направите маникюр с точки, вижте Тук

Разположете точките ето така:

 Лакът е по - тъмно розов от този, който сме нанесли за основа.Този отново е Catherine Arley, марката определено ми е любима.Красиви и трайни цветове.

4. Накрая минаваме с топ лак за да си осигурим блясък и устойчивост.Аз съм ползвала този на Perfect, не съм чак токова доволна от него, дори предпочитам безцветния лак на Flormar, но все пак реших да го нанеса, определено не е от най - трайните и хубави лакове за покритие отгоре.
Ето отново всички лакове, необходими за този маникюр.Вие можете да  комбинирате цветовете по друг начин или да изберете съвсем различни нюанси.

Ще се радвам да споделите мнение за този маникюр или да покажете снимки как се е получило при вас! Поздрави!

***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...