Нови придобивки # 2/ Haul

by - юли 28, 2014

Здравейте, дами!
Най - после дойде моментът да ви запозная с няколко нови придобивки, които вече почти остаряха :Д, тъй като напоследък нямам много време да пиша в блога.Вече успях да изпробвам продуктите и мога да кажа, че имам добри впечатления от повечето от тях :)))
И така започвам от ляво на дясно:

  • AFRODITA Spa Emotion BODY BUTTER, Масло за тяло с кокос.Това ми е втората опаковка с този аромат и не помня коя подред от тези лосиони на Афродита, марката е българска, предполагам ви е добре известна.Омекотява добре, подхранва и най - вече ухае прекрасно.В случай, че някой се чуди, не се усеща мазно или тежко по кожата.Цената му е около 5лв. за 350мл.

  • Himalaya Mud Mask, Маска за лице с глина.Вече я изпробвах веднъж, моята кожа няма сериозни несъвършенства в момента, след употреба избистря тена и почиства порите.Лицето е свежо няколко дни след това, поне при мен.Аз стоях 10-15 мин. с нея, усеща се леко стягане когато започне да изсъхва, но не е неприятно или прекалено силно.

  • Дезодорант DOVE Invisible Dry.Както може би сте разбрали, фен съм на тези дезодоранти, искам да изпробвам повечето от тях, харесва ми, че са ефективни и имат хубави аромати.За този мога да кажа, че действително не оставя никакви следи по цветни и черни дрехи, ухае нежно и предпазва.
Гривничките са новата ми мания напоследък, купувам си мъниста и си ги правя сама по мой вкус, едната е леко бебешка :D :D, но пък аз я намирам за сладка и си я нося често.Другата е в черно, един от най - носените цветове от мен, от дрехи до бижута.
  • Шампоан за руса коса Timotei Golden Highlights с лайка и акациев мед.С неутрално PH и 0% Парабени, дори опаковката му е Еко, рециклира се напълно, направена е с ниско съдържание на пластмаса.Самият продукт съдържа миниатюрни златисти частици, лек и приятен за употреба.Омекотява доста силно косата и я прави хидратирана.Не съм забелязала да ми просветлява цвета, както се надявах, но пък наистина е качествен продукт като цяло.Струваше около 8-9лв. за 400мл.


  • Лак за коса Nivea Diamond Gloss.Това ми е втората опаковка, харесва ми, че има добра фиксация, а косата след това се разресва лесно и не се омазнява прекомерно от него.Цена - 5.70лв. за 250мл.
  • SERI Silver Fix Шампоан с анти - жълто действие.Взех го за да си освежа леко боядисаната преди месец коса.Цветът му е лилав.Нанася се и се чака 2-3 минути, след това се отмива.Ползвах го около два пъти, не мога да кажа, че има кой знае какъв ефект до момента, поне не изсушава твърде много косъма, за разлика от други подобни, които съм пробвала преди.Вие имате ли отзиви за този или подобни шампоани, ще се радвам да споделите как действат при вас? :))



***
Слънчеви усмивкии!:)))
Dreamgirl


You May Also Like

8 коментара

  1. С този лак за коса изобщо не можах да се разбера, но е хубаво че на теб ти допада :)) При мен изглеждаше много лъскав :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно зависи от типа коса, при мен не е особено лъскав :D :)))

      Изтриване
  2. Лосионът за тяло на Афродита наистина е добър продукт. И аз съм изхабила безброй опаковки от него :))) Много ме заинтригува шампоанът Timotei... предлага ли се за други типове коса иии къде може да се намери ? :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Шампоанът го намерих в едно козметично магазинче, до сега не съм срещала тази марка, имаше и други продукти, но в бързината не погледнах по - подробно. :))

      Изтриване
  3. Здравей! Много ми харесват гривничките, обмислям и аз да се опитам да си направя. Може ли да обясниш как точно се правят и от къде си купуваш мъниста и какво друго ще ми трябва? :)
    Извинявам се за страничния въпрос.. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, купувам си ги от едно магазинче за мъниста, подбирам си ги по мой вкус.Там също се продава и ластиче, на което ги нанизвам, съвсем лесно става, стига да си намериш хубави материали :)))

      Изтриване
    2. Много ти благодаря! Започвам да издирвам такива магазинчета :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...