Beauty Bloggers TAG / въпроси & отговори /

by - ноември 10, 2013



Благодаря на Tonny http://bbrillliantt.blogspot.com за интересните въпроси и за тага, ето и моите отговори!
1.Представете се с няколко думи /име, години и т.н./

Казвам се Златина, на 24 години съм, най-голямата ми страст е грима, след него всичко свързано с красотата - маникюр, прически, тенденции,продукти.Освен всичко обичам да чета в свободното си време.

2. Кой е най-любимият ви козметичен продукт?

Твърде много са.Много харесвам пудрата на Loreal Glam Bronze, страхотна е за highligt.


3. Бихте ли излезли навън без абсолютно никакъв грим? 

Честно казано не, обожавам да се гримирам, даже ми действа като медитация :Д


4. Кой е най-неприятният за използване козметичен продукт или аксесоар за вас?

Извивачката за мигли, даже не я използвам, понеже не ми е особено необходима.
 

5. Ако можете да вземете само 3 козметични продукта със себе си, кои ще са те?

Фондьотена ми, черен молив и хайлайт продукт.


6. Най-скъпият ви козметичен продукт е? /име, марка, цена/

Може би парфюмите ми на Cucci Premiere и Escada.


7. Любимата ви козметична марка?
  
Loreal, повечето продукти са им хубави и на добра цена!


8. Трите блога, които следите най-често и намирате за най-полезни? 

Elli's world , ~Sunday~Fairytale~BG~Beauty~Blog~ , Girl's temptations и доста чуждестранни блогърки, в Youtube следя Dulce Candy.


9. На каква възраст започнахте да носите грим и какъв? 

Може би в 9-10ти клас - спирала, молив и фондьотен, аз от малка четях и се интересувах от темата.

10. Евтиният козметичен продукт от който сте най-доволни? 

Продуктите на Essense ме изненадват приятно всеки път :)


11. Любимият ви дегримиращ продукт е...? 

Двуфазен тоник на Loreal.


12. Кои според вас са продуктите от типа "Must - have"? 

Много добър фондьотен, хубава спирала и мек черен молив..иии..още 1000 други :Д


13. Кое е най-важното нещо в живота?

Да бъдеш Себе си, да не се обезсърчаваш пред трудностите и да си упорит !


14. Коя е най-голямата ви мечта? 

Да се занимавам с това, което обичам и някои други по-лични неща :)


15. Кое е най-красивото място, на което сте били? 

Остров Тасос, разбира се и най - различни места у нас.


Аз също тагвам Tonny, ще бъде интересно за мен да прочета нейните отговори! :)

  http://bbrillliantt.blogspot.com  

 
Каня всеки, който желае да се присъедини и да отговори на въпросите!

You May Also Like

4 коментара

  1. Благодаря за отделеното време и старанието :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен пост и отговори! :) Определено трябва да пробвам Glam Bronze на L'Oreal, продължавам да чувам фантастични неща за него! Парфюмите на Escada са ми любими, уникални са! <3

    Андреа | RosyChicc

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. RosyChicc, уверявам те, няма да съжаляваш, пудрата е силно пигментирана, в 3 цвята, аз я ползвам и като сенки дори, прикрива несъвършенства, дава блясък, обожавам я! :)) Тагнах те, ще ми бъде интересно да прочета и твоите отговори! :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...