МОИТЕ 5: Задължителни козметични продукта в арсенала ми

by - ноември 14, 2013


Здравейте!

Наскоро попаднах на много интересна публикация в блога на  Doublemama http://xmysweetescapex.blogspot.com/  и реших да приема Таг -а ѝ, като опиша моите топ 5 продукта, с които не се разделям.Малко трудно ми беше да ги сведа до 5, но в крайна сметка успях да подбера най - вече тези, които си купувам многократно и съм изпитала с времето.

Ето кои са те:
1. Фон дьо тен Revlon Color Stay
Най - често съм си взимала номер 180 Sand Beige за нормална към суха кожа.Много харесвам този нюанс, стои естествено и не се забелязва върху лицето.Издържа през целия ден, дори и в топло време.Освен него имам и още един 320 True Beige, за комбинирана и мазна кожа, който използвам лятото, той е малко по - гъст от другия и издържливостта му е доста добра, цветът му е сравнително тъмен.
Това е единствената марка фондьотени на която се доверявам спокойно и доста пъти се връщам към нея, купувала съм си може би около шест броя / или повече / от този продукт.С две думи го обожавам, затова и го поставям на 1 - во място в списъка!
2. Молив за очи Bourjois Ultra Black XL 16h
С времето този молив ми стана любим, цветът му е наситено черен, мек е, лесен за употреба, устойчив, добре се задържа във вътрешната част на окото.Не ми предизвиква дразнене и възпаление, дори когато слагам твърде много отдолу.Моливите на Bourjuis са ми любими, имат красиви и разнообразни цветове.Доста важен продукт в козметичният ми арсенал, затова го поставям заслужено на 2 - ро място.
3. Спирала за очи Maybelline Volum Express
Многократно си я купувам, моите мигли имат нужда от повече обем, затова предпочитам точно тази, има я и в други варианти, но точно тази четка и консистенция ми харесват най - много.Четката ѝ е леко извита, което я прави удобна за нанасяне и повдигане на миглите ми.При нанасяне на 2 пласта дава гъстота и наситеност на снопчетата.Да не забравя да спомена, че цената и е супер изгодна.Има подобна жълта и червена с различен ефект и четки, но лично на мен не ми допадат колкото тази.

4. Дезодоранти Rexona Cristal Clear 48h
Трайна грижа против изпотяване, не оставят петна по дрехите, без значение дали са черни или друг цвят.Използвам ги постоянно и по много.Предпочитам да имам както дезодорант, така и сух стик.Този отдясно Rexona Cristal Clear Diamond ми е от скоро, доволна съм, но по - добрият за мен лично е от серията Clear Pure ( същия като стика отляво, но в момента не разполагам с опаковката за да я покажа ), определено ще премина отново на него.Стикът Cristal Clear Pure e най - добрият сух дезодорант, който съм ползвала до сега, винаги ми е под ръка, особено в горещините, препоръчвам го!
5. Шампоан за обем с колаген Loreal Elseve Volume Collagen
Страхотен е, взимам си вече 3-та опаковка, което не се е случвало до сега :D. Косата е подхранена, действително обемна, но в никакъв случай суха.Наблюдавам много лек изсветляващ ефект след употребата, предполагам заради колагена, което е повече от прекрасно за мен!Моята коса е боядисвана, дълга, третирам я почти всеки ден с маша и преса и имам нужда от мек шампоан, който не изсушава, но и не сплесва косата - този е точно такъв.

 Това бяха моите 5, ще се радвам да прочета коментарите ви, кои са вашите незаменими продукти или ако желаете приемете публикацията като ТАГ и споделете в блога си!:))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...