AURA Velvet Matte Pressed Powder

by - юли 02, 2016


Здравейте, момичета!
Реших да се завърна в блог пространството, все още обмислям за кратко или за дълго, но времето ще покаже.Днешният ми пост е посветен на един нов продукт и нова марка за мен, а именно Компактна пудра AURA Velvet Matte.


Това което ме впечатли първоначално и причината си взема пудрата беше нейната пигментация, която при тестване в магазина ми се видя доста голяма.Консистенцията ѝ беше точно "velvet" или кадифена на допир.
Това, което не ми допадна тогава е, че имаше само един, много светъл цвят от цялата гама, който беше твърде светъл за мен.Всички останали бяха доста тъмни и не намерих подходящ междинен нюанс.Цветът ми е 315 TOFFEE.Както предполагах ми е тъмен, освен това има розов подтон, който не е съвсем идентичен с моята кожа, която е с жълт подтон.Наистина исках да пробвам пудрата, така че след 3 часа престой в Лили да се чудя за цвят, взех този.
Количеството  продукт вътре е 10гр., съставките ги има долу на една от снимките, съдържа и Цинк.Опаковката е хубава и здрава, има си огледалце и гъбка за нанасяне.Ароматът на пудрата е доста силен, но приятен.Усеща се само докато я нанасяте на лицето си.Май за първи път срещам толкова ароматна пудра.


За действието мога да кажа, че е издръжлива, не подчертава порите и се прелива задоволително.Ако не се внимава как се нанася може да стане на петна тук там, вероятно заради силната ѝ пигментация.Открих, че пудрата стои най добре нанесена с гъбката, която върви към нея.Самата гъбка има леко странен, бих казала изкуствен аромат.Като изключим това се справя много добре с разнасянето на продукта.
Искам да отбележа също, че заради меката си консистенция, пудрата е ронлива, особено ако я взимате с четка.С гъбката почти няма ронене.



Пудрата нанасям също и с голямата, мека четка, която си взех от Lidl преди време, има я на една от снимките ( извинете ме, че е малко нацапана с пудра :D ).Четката беше доста евтина, впечатли ме, че е супер мекичка и симпатична, но ми идва твърде мека даже, косъмчетата изглеждат леко некачествени и тънки.Все пак за тази пудра на AURA върши добра работа.


Цената на пудрата Velvet Matte по мое мнение е изгодна, около 9лв.
За сега съм решила да я ползвам като бронзант, да затопля лицето на места.Съвсем малко слагам и в Т-зоната.Цветът в момента ми е твърде тъмен за цялото лице.
А вие какво мислите, пробвали ли сте пудра на AURA, от кой продукт на марката сте доволни?

Поздрави и усмивки!
***

You May Also Like

6 коментара

  1. И аз доста време откарах в избиране на цвят на пудрата като си бях навила, че искам точно компактния вариант, но в края на сметка се отказах и си взех една прахообразна (средния цвят), който ми пасна идеално за лятото. Пудричката матира много добре и стои много естествено, така че ако решиш, погледни я, може пък и на теб да ти хареса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да не би да е минералната пудра в мъничка опаковка една?Защото много се чудех за нея, имаше по-хубави цветове, но в крайна сметка се отказах заради пигментацията на тази :( :D

      Изтриване
  2. Същата :) Тя май наистина е много мъничка, ако не се лъжа около 6-7 грама :) Дори не очаквах толкова много да я харесам, но се превърна в моето спасение през лятото!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се колебаех за нея, цената и е изгодна, но пък ми се стори малко количесвото.Вероятно ще я пробвам, благодаря ти за отзивитее :) :) :)

      Изтриване
    2. Спомена за четките от Lidl, искам да те питам дали си заслужават, защото всеки път като ги пуснат им се чудя, но все нещо ме спира :)

      Изтриване
    3. Значи тази четка е супер мека на допир и симпатична, обаче ми се струва твърде изкуствен косъма и мек.Става за продукти на прах, също за пудрта на Aura, която се рони и разпрашава.При мен за контур, нанасяне на бронзър или твърди пудри не върши работа.Може да си вземеш една четка за проба и да прецениш дали ти допада, цената е ниска.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...