Нови придобивки / Haul ~May 2014~

by - юни 01, 2014

Здравейте, момичета!
Напоследък не ми остава никакво време да пиша в блога, тъй като имам доста ангажименти, радвам се, че най - после успях да завърша този пост.В него ще ви запозная с нови покупки и придобивки, с които се сдобих в последно време.Вече успях да ги изпробвам и определено съм доволна от всички тях.Реших да ви покажа по - отбрани неща, които наистина харесвам и смятам, че ще са ви интересни.:)

  • REFAN Парфюмен спрей и Парфюмни кърпички 
С две думи - страхотен аромат!Спрейчето го нося в чантата си, мирише божествено!Според описанието е йогурт и бъз, аз по - скоро го оприличавам и на боровинка.Парфюмните кърпички също са страхотни, препоръчвам ви да ги пробвате!Скоро очаквайте подробен пост за тези продукти!

  • Интимен гел Lactacyd
Ползвам го от скоро, но мога да кажа, че ми харесва, успокоява и е приятен за употреба.Честно казано, очаквах малко повече от марката като цяло, тъй като съм слушала доста хвалби за този гел.Скоро ще споделя мнение за него в самостоятелен пост :)

  • Дезодорант DOVE Beauty Finish
До преди време за мен Rexona бяха № 1 в грижата против изпотяване, все още ги харесвам, но в момента дезодорантите DOVE са новите ми фаворити.Преди съм изпробвала тези на Nivea, Garnier и други, но не ми харесва действието им.Много съм доволна от Dove, определено са по - ефективни, предпазват и неутрализират напълно неприятната миризма, не оставят следи по дрехите, но е добре да се пръскат отблизо за целта.Ако го направите от далече, леко побелява.Този който имам аз в момента е розов, Beauty Mineral, миризмата е добра, не мога да кажа, че ми допада на 100% ароматът, но като поизветрее вече е по - приятен.Повече ми харесва миризмата на предишния ми дезодорант, Dove Silk Dry.Повече за него вижте Тук


  • NYX Mega Shine Lip Gloss гланц и NYX Hot Singles единични сенки за очи
Продуктите на Nyx получих като награда от една игра, харесвам ги, цветовете са супер свежи, общо мога да кажа, че ми допадат като качество, но не са нещо особено.Откъм трайност има какво да се желае още.Все пак, скоро ще ви запозная с тях подробно ;)

  • Flormar Supershine 33
Лакът за нокти, който нося и в момента, розов и весел.Не издържах и веднага след като го купих, си направих маникюр с него.Определено мисля, че му отиват точки :))) Много свеж и подходящ за топлите дни ^^. Трайността му е добра, като стандартен лак на Flormar, за силен блясък не мога да говоря, но пък изсъхва доста бързо.

Тези придобивки не са козметични, но пък са ми любимци и ме радват в момента, кецове с флорален принт и платформа...

и елегантно потниче с цветя ^^

                                                        
***
Усмивки!
Dreamgirl :)))

You May Also Like

11 коментара

  1. Wow,кецовете <333333 Би ли издала откъде си ги купи и на каква цена :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа :)), взех си ги от един магазин в моя град, може да си ги поръчаш, срещала съм ги във Facebook на две места, ще ти пратя къде.По принцип за тази цена няма как да е перфектно качеството, но пък са много сладки :ДД

      Изтриване
    2. https://www.facebook.com/145489492138633/photos/a.769755643045345.1073741835.145489492138633/771161272904782/?type=1&theater и тук:
      https://www.facebook.com/magazinzoe?fref=ts

      Изтриване
  2. Маникюрът е много сладурски :))

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни придобивки. И аз съм така с дезодорантите на Dove. Пробвала съм почти всякакви и много харесвам тези на Rexona,защото са по-достъпни и имат много голям избор от аромати. Но тези на Dove ..са определено любими <3 Аз сега имам този с краставица и съм много "свежа" с него хаха :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще го погледна този с краставицата :)) Иначе Rexona имат мноoго хубави аромати, но защитата е по - важна :Д! ^^

      Изтриване
  4. Првиет! Ще направиш ли ревю за лака за нокти и урок как да си направим този маникюр?
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маникюрът се прави доста лесно, при първа възможност ще гледам да му направя едно ревю!Поздрави! :))

      Изтриване
  5. Потничето изглежда супер за лятото!!! А за део-спея на Dove. и аз съм му привърженичка (като цяло им харесвам продуктите) но от тази серия (с камъните :Д) обожавам зеления или по точно аромата му :))
    Поздрави!
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз им станах голям фен на дезодорантите, решила съм да изпробвам всички видове! :Д :))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...