JOHN FRIEDA FRIZZ - EASE КРЕМ ЗА ПЕРФЕКТНО ОФОРМЯНЕ

by - ноември 23, 2013


 Здравейте!
В днешната кратка, но бих казала изчерпателна :Д публикация реших да ви покажа много важен за мен продукт за коса, който използвам постоянно напоследък, любимият ми John Frieda Frizz-Ease Крем за перфектно оформяне на прическата.
Страхотен е, изглажда косата, хидратира, подхранва силно сухите и накъсани краища.
При употреба трябва да се взима минимално количество от него, понеже с повече се постига т.нар. ''wet" ефект :Д, а и косата се омазнява доста по - бързо от обичайното ако не се внимава.
 Аз го използвам на мокра коса за подхранване или на суха, когато завършвам прическата и искам да бъде пригладена и подредена.
Като цяло кремът е доста  подходящ за зимата, понеже не позволява косата да хвърчи в различни посоки и да се наелектризира.Наистина ше ви свърши  работа ако имате подобен проблем.Също така при третирани и изтощени коси ефектът е доста голям, придава сила и жизненост, аз лично се убедих, че е един от най - ефикасните продукти за коса, които съм използвала.
Хубав крем, дори бих казала почти вълшебен, съчетава няколко полезни действия в едно, препоръчвам го на всички!
Доколкото видях цената му е около 16лв.Моят не е купуван от България, но се радвам да видя, че марката вече се продава и у нас!




Smiles :)))
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...