ESSENCE SPARKLE SAND EFFECT Лак за нокти

by - ноември 27, 2013

Здравейте, момичета!
Обещах си да не си купувам повече лакове, защото съм пълна с всякакви, но този ми хвана окото и не успях да се въздържа :д.... и ето гооо: Essence Colour & go, Sparkle Sand Effect 165


Мисля, че цветът е доста интересен в комбинация с фините брокатените частици - има по - ситни бели и по - едри цветни.В интерес на истината в магазина не видях, че освен всичко е и с пясъчен ефект, което ме зарадва допълнително.Обожавам такива лакове, лятото не се разделях с подобен на Perfect.
Резултатът след нанасяне наистина е пясъчен блестящ ефект.
Опаковката му е малка и практична, четката му е от широките, които са доста актуални в момента.С тях нанасянето на лак е много лесно, бързо, удобно и нещо много важно за мен - не се омазвам отстрани :д.Бързо съхнещ е според описанието, все пак има доста брокат и елементи в консистенцията, така че не става светкавично.
Като единствен недостатък мога да кажа, че не е съвсем траен, на втория ден леко ми се излющва на върха на ноктите.
Цената му е малко над 3лв., което е изгодно, лакът е доста ефектен и нестандартен.

***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...