Фондьотен Avon True Colour Flawless

by - февруари 10, 2018


Здравейте, момичета!
Постът днес ще бъде ревю на един фондьотен, който ползвам сравнително отскоро, това е  Avon True Colour FLAWLESS.И преди съм ви казвала, че бях пробвала мостра от него и ми допадна, най-вече заради цвета, който ми пасва идеално на кожата.
Нюансът, който имам е Light Nude.Сравнително светъл е, някъде към средата на гамата, със студен подтон.Фондьотенът е със средно покритие.Лично на мен формулата ми идва лека, но аз знаех добре какво представлява.Имах нужда от нещо такова, понеже всичките ми останали фондьотени са с пълно покритие и матов финиш и от една страна прикриват добре, но от друга правят кожата някак пудрена и не толкова естествено изглеждаща.



Фондьотенът FLAWLESS е с течна и много кремообразна консистенция, до такава степен, че изисква повечко усилие да се размаже и нанесе по лицето.Това ме затрудни в началото, но после свикнах да работя с него.За да получа пълно покритие нанасям два пласта, даже и повече, ако се наложи.След него кожата изглежда по-свежа и с естествен финиш.На места при мен прозират несъвършенства, ето защо при нужда отгоре слагам малко количество от някой друг по-покривен фондьотен.
Всъщност аз си закупих този фондьотен знаейки, че е по лек, но исках да го ползвам като го смесвам с останалите ми фондьотени.Според мен е добър ежедневен продукт, който не пестя и мога да съчетавам както преценя.



Ароматът на фондьотена не ми е любим, но и не ме притеснява, мирише ми на нещо като крем.Опаковката му ми допада и то много.Шишенцето е стъклено и масивно, а капачката - голяма и удобна, затваря се плътно.
Както споменах, фондьотенът е с доста кремообразна консистенция и ако не се размаже добре има склонност да подчертава по-големите пори на носа и други зони.Този проблем се решава с хубаво и прецизно разнасяне, най-добре с по-мека и нежна четка.
Трайността му е добра, издържа почти през целия ден, особено ако го запечатате леко с прахообразни продукти.При мен се изтрива само в областта на брадичката, но по принцип съм свикнала, по-леките фондьотени винаги ми се изтриват първо там.


Мисля, че тук се вижда, фондьотенът има плътност, но кожата под него прозира, ето защо ако имате несъвършенства или петънца на места, то там ще ви трябва допълнително покритие.
Като цяло бих препоръчала фондьотена Avon True Colour FLAWLESS на хора с по-чиста кожа, без много несъвършенства.Също ако ви трябва по-лека и кремообразна формула за студеното време, този продукт би ви паснал.Аз мисля да го ползвам най-вече сега зимата, понеже с него кожата ми не изглежда толкова суха и опъната, както с матиращите ми фондьотени.Моята кожа е мазна като цяло, но продуктът не ми създава проблеми.Винаги го ползвам в съчетание с по-покривен фондьотен и различни пудри, като бронзър, хайлайтър и руж, които също го запечатват.
Цената на фондьотена варира в различните брошури.Аз си го взех за 10.99лв., по принцип се предлага около или малко над тази цена.А вие имате ли любим фондьотен на марката, ще се радвам да споделите!



***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...