Avon Mark Течно матово червило /сатенен финиш

by - март 10, 2018


Здравейте, дами!
Наскоро от Avon пуснаха още три нови нюанса от любимото ми матово червило Avon Mark Liquid Lip Laquer Matte.Когато ги видях не можах да устоя и си поръчах едно от тях за проба. Tо е в нюанс Kissy Face и е второто ми течно матово червило от Avon, както може би вече сте се досетили.Разликата при него е, че според описанието то е със сатенен финиш, като на мен ми се струва по-скоро брокатен.




Ще започна традиционно от опаковката, тя е еднаква с тази на останалите червила от матовата серия.Апликаторът отново е същия, както ще видите и на снимките.
Ароматът на червилото не е променен.Аз ви бях казала, че не ми е супер любим, искаше ми се да е нещо по-интересно като ванилия и т.н., но няма да издребнявам.Оприличавам го на нещо сладко.


И сега, съществената част - формулата.За разлика от обикновената матова серия, при това червило има голямо количество брокатени частици.Мисля, че и на снимките се вижда ясно.Покривността на червилото е с една идея по-лека и не толкова плътна.Консистенцията му е все така кремообразна, мека и комфортна.
Трайността на червилото отново е голяма като за този тип червила.При носене издържа поне няколко часа върху устните.Дори след лек обяд (и разбира се доза внимание от моя страна), то успя да се задържи прилично на устните ми и не се изтри, както очаквах.





Относно нюансът Kissy Face, той е нещо средно между розово и кафяво, тип нюд.Брокатените частици вътре са съвсем фини и не се усещат при носене.Ако погледнете снимките в брошурата ще видите, че червилото изглежда супер плътно и сатенено, но в действителност е малко по-леко като ефект.



На снимките горе реших да ви покажа нагледно разликата между двете червила, която според мен определено за забелязва.Едното е по-блестящо и брокатено, а другото напълно мат и изчистено.Ако не сте прочели ревюто на червилото Avon Mark от обикновената матова серия, можете да го направите ето >>> ТУК .В него съм обяснила по-подробно за формулата му и всичко останало.
Общо взето между двете червила няма чак такава голяма разлика.По-същественото е брокатената консистенция на Kissy Face, иначе по опаковка, аромат и формула са еднакви.
Цената на червилото е 6.50лв, като в различните брошури може да варира.Количеството е 7мл.Аз лично съм доволна и ми допада за ежедневието.Все пак фаворитът ми си остава обикновеното матово Avon Mark, което е наистина много плътно и наситено.❤

Ако имате мнение, въпрос или просто желаете да споделите нещо за червилата, можете да го направите долу в коментарите.☺



***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...