Haul ~Нови продукти-Декември 2016~

by - януари 06, 2017


Здравейте, момичета и Честита Нова Година!!! :)))))
Първият пост за 2017 ще е малко по-дълъг, тук ще ви покажа по-интересните продукти, които си взех през изминалия месец декември.Реших да ги изпробвам и след това да напиша поста, за да ви дам по-пълни впечатления за тях и да не е само списък с покупки.И така ще се постарая да не изпадам в дълги обяснения, на доста от продуктите ще направя самостоятелно ревю, понеже заслужават да им се обърне подобаващо внимание :D
Започвам от ляво на дясно с  Essence Stay all day 16h Коректор в цвят 10Natural Beige.Ползвала съм го вече, даже писах за него, само опаковката му е сменена.За мен върши чудесна работа, прелива се добре, покрива несъвършенства, стои естествено.Трябва да се работи бързо с него, понеже засъхва почти мигновено.Цената му е супер изгодна, малко над 5лв.Аз нямам силно изявени кръгове под очите, за да ви кажа дали ще ги прикрие напълно, но смятам че има достатъчно добра покривност и консистенция за целта.Използвам го главно за контуриране и прикриване и съм доволна.


На общата снимка пропуснах да включа коректора на Catrice Liquid Camouflage.За съжаление изобщо не съм си улучила цвета, моят е 10 Porcellain и ми е супер светъл.Под очите ми стои неестествено и твърде бяло.Не съм разбрала, че самият цвят е с розов подтон, а моята кожа е с жълтеникав.Има страхотни отзиви за него, на мен обаче не ми допада и силната му миризма, напомня ми на една боя за коса, която ползвах, парфюмен но странен аромат.Аз използвам коректорите за контуриране, както споменах и този мирише супер силно, особено в зоната около носа и устата.Това, както и грешния цвят за сега ме отказаха да го ползвам.Иначе има силна покривност и плътност.На снимката долу може да видите разликата между него и този на Essence, който е доста по-жълтеникав и ми е идеален като нюанс.Този цвят на Catrice го препоръчвам на хора с много бяла кожа и розов подтон.


Следва Основа за лице Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser.Отдавна исках да я пробвам, понеже обещава незабавно прикриване на порите, с които аз имам лек проблем :D.Продуктът е с прозрачна консистенция, много приятна и лесна за нанасяне.На мен прозрачните основи са ми любими, тъй като не утежняват и не се усещат под грима.За смесена кожа са идеални, особено за моята, която не понася тежки кремове и продукти.За действието, не е wow ефект, но до някъде прикрива порите.След основата, фондьотенът отгоре се нанася и прелива по-лесно и бързо, също така не се образуват неравни участъци.Цена около 10лв.


BB крем Garnier в цвят Light.За втори път си взимам от него, харесва ми, смятам че е сполучлив, за разлика от доста BB кремове.Покритието му е силно, подобно на фондьотен.Имах нужда от по-хидратиращ продукт, понеже от ниските температури кожата ми става суха на места.Също и цвета ми пасна горе долу добре.С основата на Maybelline са добър тандем.Аз не го пестя, нанаям го с четка и повтарям на места, така седи по-равномерно.


Следват двата лака, като розовият си е направо откритие за мен, това е Douglas в цвят 87 Sweet Petal.Напълно случайна покупка, но съм супер щастлива от нея, за първи път пробвам лак на марката и се изненадах колко е сполучлив.Освен този имаше и много други страхотни цветове, които не съм срещала при обичайните марки, които си купувам.Цената на лака беше 7.90лв., напълно си заслужава.Съхне бързо, плътен е, издръжлив е, четката му е много удобна!Изобщо любов от пръв поглед!  :D ❤


До него е лак на  Golden Rose 102, исках нюд тон в кафяв цвят.В магазина открих този, който не е точно това, малко ми розовее, но нанесен плътно изглежда добре.Напоследък леко започнах да залитам по нюд кафяви цветове тип Кайли Дженър :DD, за това си взех и кафяво матово червило от Golden Rose, което ще видите по-надолу.Не следвам определени тенденции, просто съм фен на тези тонове.


Двуфазен лосион за почистване на грим на Loreal, това ми е любимият подобен продукт, все се връщам към него.Ползвала съм и двуфазния на Nivea, които е леко по-мазен върху кожата и не почиства толкова добре колкото този.За спирала и силен грим е идеален, моментално сваля всичко.Цена около или под 10лв.


Душ кремът е част от ето този комплект, които си взех за празниците, Palmolive Chocolate Passion & Vanilla Pleasure.И двата са страхотни, този с шоколад мирише буквално сякаш някой е налял течен шоколад в душ гела ви :DD, страхотен е.Ванилията също мирише доста автентично.И двата са с много гъста консистенция.Препоръчвам ви ги, чудесни продукти.Цената на комплекта беше между 5-6лв.

Следват два продукта на Avon, единият е парфюм Christian Lacroix BIJOU.Ароматът е сладникъв и плодов.Трайността е добра, но не трябва да се пести по мое мнение, иначе не се усеща толкова.Планирам пост с по-подробно описание.:)


Маска за лице Avon Planet Spa с екстракт от бял чай.Продуктът е под формата на пилинг маска, нанася се и се отлепва от кожата.Аз лично очаквах малко повече от нея, понеже преди доста време съм пробвала подобна на Avon и имах по-добри спомени.След тази лицето е гладко, меко и освежено.Не почиства в дълбочина порите.


Следва така нашумелият фондьотен на Catrice HD Liquid Coverage, до който едва успях да се добера :DDD Определено е търсен продукт.Моят е в цвят 30Sand Beige, цветът ми пасва идеално.Ще има отделен пост и за него, накратко мога да кажа, че има много добро покритие, доста течна консистенция и матов завършек на кожата.Допада ми, мисля че е по-подходящ за мазна и комбинирана кожа.Цена около 14лв.Успях да хвана и промоцията, с която получих скреч карта и спечелих продукт по избор на Catrice.Избрах си един гланц за устни, който се вижда горе на общата снимка, Catrice Infinite Shine 210 Lost In The Rose Woods.Има много лек цвят, по-скоро е прозрачен.Ароматът не е нищо особено, даже не е много приятен.Но в магазина Lilly, от който го взех нямашехубави награди, повечето бяха доста странни червила в оранжев цвят и т.н.

И последно това са две червила.Стоят предимно в чантата ми за ежедневна упореба.Любимото ми от тях е това на Essence 03 Come Naturally от тяхната нюд колекция.Цветът е страхотен, нещо като кафяво-лилавеещ нюанс, доста трайно, меко и кремообразно.Цветът е плътен и покривен.


Второто е на Golden Rose Velvet Matte в цвят 01.Матово е, доста трайно, след едно хранене все още има цвят на устните.Нюансът е кафяв с оранжавеещ подтон.Харесвам мат червилата на марката, доста са качествени.


Това беше всичко, надявам се да не е станал твърде дълъг пост, ще има отделни ревюта за доста от продуктите.Ако имате въпрос или искате да споделите, ще се радвам да ми оставите коментар!
Поздрави и усмивки!:)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...