Фондьотен Catrice HD Liquid Coverage

by - януари 06, 2017

 Здравейте, момичета!
Този пост ще бъде посветен на един нашумял в последно време фондьотен на Catrice, това е новият HD Liquid Coverage.Не ми беше лесно да се сдобия с него, особено в подходящия за мен цвят.Определено е купуван продукт, забелязвам, че има добри отзиви за него в интернет пространството.Напоследък имах нужда от нещо с по-лека консистенция, а и досегашните ми любимци ми бяха поомръзнали.:D Тествах го в магазина и веднага забелязах, че има доста добро покритие.Именно това ме убеди окончателно да се сдобия с него.


 Опаковката му е интересна, бих казала , че има някаква мода  напоследък да слагат на фондьотените  пипета.У нас изглежда тепърва ще навлиза.За мен е удобно, понеже не позволява на продукта да се разлива, слагам го на ръката и от там нанасям, ако работя с четка.Мисля, че е интересно решение.Шишенцето е стъклено и се усеща луксозно.


Продуктът обещава ефект "втора кожа", матово, немазно покритие, подготвя кожата "като за камера" :D.Нюансите са общо 4, като първия е дооста светъл, за много бяла кожа.Вторият е среден нюанс с леко розовеещ подтон.Третият е моя, 030 Sand Beige, за жълтеникав подтон на кожата.Последният май не съм го виждала в магазините, трябва да е най-тъмният.Моят нюанс ми пасна идеално.


 

Като цяло фондьотенът ми допада, ето защо:
  •  Нанася се лесно, понеже е доста течен като консистенция
  • Покритието е почти пълно.Може да се наслагва, прикрива несъвършенствата добре.Финишът му е матов, на мен ми пасва понеже съм със смесена кожа./Не съм сигурна дали би паснал толкова на хора със суха кожа, тъй като подчертава леко сухите участъци и не хидратира.Това ме учуди в продукта, понеже е много течен, а не хидратира кожата след нанасяне./
  • Усеща се леко на лицето
  • При мен е траен, изкарва през целия ден на мястото си.Сега е доста студено, любопитна съм лятото и в топло време как ще държи.Определено искам да го изпробвам и в такова време, преди да го наредя при моите любимци

Ароматът му е лек и ненатрапчив.Цената му е около 14лв. за 30мл. продукт.Аз успях да се възползвам от промоцията в Лили, при която получих скреч карта и спечелих подарък по избор от марката.В магазина имаше доста странни подаръци, повечето оранжеви червила и подобни, аз успях с много чудене да си избера гланца от снимката по-долу.Има лек, тъмно розов цвят, по-скоро е прозрачен.Ароматът не ми допада особено.Все пак е интересно да има подобни промоции.
В заключение ще кажа, че фондьотенът ми харесва, ползвам го ежедневно.Мисля, че е сполучлив, като съотношение на цена и качество е добро попадение.


Поздрави и усмивки!:)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...