LAVERA Chocolate Fantasy Лосион за тяло

by - април 10, 2014


Здравейте, момичета!
В първия ми пост за месеца искам да ви покажа един обожаван и любим мой лосион за тяло, който открих в началото на годината  -  Lavera BIO - Chocolate Fantasy с аромат на какао и портокал.
Защо е толкова специален:
  •  Най - големият плюс за мен е невероятният аромат, който по - скоро бих оприличила на шоколад и портокал, миризмата е доста силна и трайна.Единствената опасност ако си го купите е страшно да ви се дояде шоколадово изделие, бисквита или каквото и да е покрито с шоколад  :Д ... Предупреждавам ви, ароматът е на 100% идентичен! ^^   
  •  Омекотява кожата добре, не е мазен, попива бързо
  • Съдържа екстракти от 100% натурални масла ( от какао и портокалов цвят, шеа и др.)
  • Силно се доближава до истинското понятие за Био козметичен продукт, не съдържа консерванти, парабени, силикони, парафини, минерални масла и т.н.
Опаковката е удобна, като количество продукта вътре е 150мл.Води се за нормална към суха кожа.

Ако обичате подобни изкушения, ще останете много доволни и щастливи от лосиона на Lavera, препоръчвам го!

***

You May Also Like

8 коментара

  1. Е, не, не харесвам БИО и натурални продукти заради гадните им аромати, обаче с това 100 процента идентичен аромат ме спечели и май ще се купува :D

    ОтговорИзтриване
  2. Лосионът мирише доста вкусно, буквално на шоколад с портокал!Аз поне не съм усетила неприятна миризма, дори след нанасяне. :))

    ОтговорИзтриване
  3. Въпреки, че не обичам шоколад с удоволствие бих си го мирисила. Изкушавам се да го потърся, но са ми много лосионите за тяло.

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ти е допаднал!Ако го намериш, хвърли му едно око ;), иначе и аз съм така с лосионите :) !

    ОтговорИзтриване
  5. Изглежда страхотно .. и много вкусно :) С теб май имаме сходна мания за шоколад ? :)

    ОтговорИзтриване
  6. Да :Д, с хапването на шоколад не може да се прекалява, но с ароматните лосиони няма проблем :Д

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЕ имам 3 лосиона,след като свършат определено ще го пробвам :) Зариби мееее :Д
    Holly Pink явно не си изпробвала достатъчно качествени био продукти,ще си промениш мнението сигурна съм :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Аз съм приятно изненадана от марката!Лосионът не мирише на "изкуствено", както доста други с подобни аромати!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...