DIY Маникюр "Черна дантела"

by - декември 17, 2013

Здравейте, дами!
Напоследък излизам от "коледната вълна" за маникюр, която ме беше обзела :Д, реших да си сътворя нещо по - различно, успях да заснема и процеса.На мен ми хареса как се получи, надявам се и на вас.:))Направата е много лесна, мисля че всяка от вас ще се справи, стига да има желание!
Ако искате все пак да разгледате коледните ми предложения, вижте Тук

И така, започвам подробно, стъпка по стъпка:
1. С черен декоратор рисувам чертичка, която ще ми служи за основа.


2. Под чертичката рисувам малки дъгички, съвсем нежно, без да натискам с четката:

До тях още един ред.Дори може да си оформите и 3-ти.Няма нужда да е перфектно, направете го както ви е удобно:

3. Върху тях рисувам малки чертички, нещо като мрежичка, отново леко, без натиск:

4. Под тях оформям по три черни точки, може да си ги разположите както ви се струва удачно:

5.След това запълвам празното пространство най - отгоре с лак по желание, аз избрах розово:
Повтарям това на всички нокти:

6. Накрая минавам с безцветен топ лак.
Иии, ето го завършен! :)))))))))
Според мен приликата с инстинска дантела я има, определено.
Лаковете, които използвах:

Розов - Flormar Supershine 05
Черен декоратор Evri
Безцветен лак Perfect
Импровизиран инструмент за точки - химикал (писец)



Много усмивки! ^^
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Доста интересен маникьор!Интересни публикации като цяло!Абонирах се с удоволствие за блога Ви!Каня Ви да погледнете и моят нов блог http://lavenderbeautyy.blogspot.nl/
    Поздрави Таня :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за отзивите!Много ми хареса блога ти,непременно ще се абонирам!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...