DIY Зимен "Омбре" маникюр със снежинки

by - декември 05, 2013





Здравейте, момичета!

В този пост ще ви покажа как да си направите този лесен маникюр, мисля че е симпатичен и носи много настроение в началото на зимата.
Вие може да подберете цветовете по ваш вкус, както и количеството, мястото на снежинките и т.н.Аз използвах лаковете, с които разполагах у дома в момента и ми се сториха подходящи.

Стъпки:

1. Първо нанасям основата, която се състои от 3 цвята, като започвам от най - тъмния и завършвам с най - светлия, за да се получи "Омбре" ефект.



Това става с помощта на парченце гъбка, ето как разполагам цветовете:



Ако е необходимо изчакайте леко да изсъхне и повторете още един пласт.



При работата с гъбка има доста следи по пръстите, тях изчиствам с клечка, напоена обилно с лакочистител.



2. Започвам да поставям светли точки, най - добре би се получило с бял млечен лак според мен :).Точките в случая оформям с молив.

Ако искате да видите как и с какво се прави маникюр с точки, цъкнете Тук









Аз добавих и черни точки, исках да бъдат по - хаотични и нестандартни, вие може да си ги подредите както ви харесва.


3. С черен лак декоратор рисувам снежинка, направата никак не е сложна, на снимката съм показала моделa, по - който аз ги оформих:




Ето това представлява снежинката :



4. Последно минавам с безцветен топ лак





Иии, това е! :)))




Лаковете, които използвах от ляво на дясно:



  • черен лак Flormar 313
  • лилав Flormar Wet Look WL04
  • брокатен холограмен Flormar 392 за блясък
  • черен лак с дълга четка (декоратор) Evri
  • за снежинките - светло розов млечен лак Catherine Arley 
  • безцветен топ лак Perfect Extra Shine ( харесвам лаковете на Perfect, но точно този не го препоръчвам, не придава трайност на маникюра, а и откъм блясък има какво да се желае)
















You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...