Empties#1 / Празни опаковки /

by - декември 11, 2013


Здравейте, момичета!
Най - сетне се реших и направих първата си публикация с празни опаковки.Продуктите са добри, не мога да кажа, че между тях има някакви разочарования, повечето съм ги избирала внимателно, други не толкова, но все пак държа да проуча нещо преди да си го взема. Радвам се, че има толкова различни блогове за козметика и красота, където може да се види още едно мнение!Понякога пък избирам на външен вид и аромат, този метод също работи за мен! :д

Започвам с Душ кремът на Fa с какаово масло и кокосово олио ( отляво )
Като консистенция не е толкова кремообразен като тези на Nivea или Dove например, но е мек и приятен.Уханието ме спечели, определено това е голямо предимство.

Лосион за тяло Garnier Intensive 7 Days Replenishing Lotion, Dry Skin.
Ами много ми харесва този лосион, не е купуван от тук, надявам се Bg варианта да не е с влошено качество :d, което често забелязвам при сравнение на много продукти.Обогатен с масло от манго и L - Bifidus - иновативна формула, вдъхновена от пробиотика, удължава подхранващия ефект и хидратацията на кожата.
Описанието как действа, по мое мнение, отговаря на истината, кожата е мека и загладена, абсорбира се бързо, мирише хубаво, определено един от най - ефективните лосиони, които съм ползвала.
Лакът за нокти е на Flormar 444, един от многото ми розово - червени, по едно време прекалявах с този нюанс, траен е, предполагам сте ползвали не един на тази марка и знаете за качествата им.
След него е серумът за коса на Seri с арганово олио, взех си го от фризьорски салон, струваше около 20лв, доколкото помня.Това е единствения продукт, от който не съм чак толкова доволна, очаквах повече от него.Като действие леко подхранва, не дава много блясък на косата, не е нищо особено, но поне мирише приятно :д.Хубавото е, че може да слагате по много, не омазнява косата лесно.

Това е мостричка на любим и мечтан за мен парфюм - Ange Ou Demon Le Secret Givenchy , който така и не си купих, незнам защо така се получи, с времето се сдобих с други, а този остана на заден план.Харесвам марката Givenchy и парфюмите им, нестандартни са, това ме грабва в тях всеки път.Има друг подобен, който се казва Elixsir, доста тежък като миризма, не ми допада толкова, Le Secret e по - нежен.Шишенцето е голямо, прилича на кристал.Приятен е, чувствен, интересен, женствен.
Описание:
"Лансирания 2009г. аромат омагьосва сетивата и предизвиква провокативни мисли. Прекрасната Ума Търман която е рекламно лице, пресъздава характера и излъчването на този уникален аромат. Нотки: лимон, зелен чай, жасмин и пачули."


Друг, който съм ползвала на Givenchy  е Eaudemoiselle, той също е страхотен, не е за всеки вкус, но ви го препоръчвам.

Двата фондьотена са на Revlon Color Stay, за нормална към суха кожа.
Единият е светъл 180 Sand Beige,  другият по- тъмен 320 True Beige, следващия в гамата нюанси.Предпочитам да имам два, за различното време и сезон през годината, понякога обичам да ги смесвам.Доста съм писала за тях, за пореден път казвам, че са ми незаменими, винаги си имам от тях.Издръжливи, покривни, стоят естествено на кожата, консистенцията е приятна, не е прекалено гъста.Ако не сте ги пробвали, направете го!
Коректор - писалка, Bourjois Touch Healthy Mix.
Като плюсове мога да кажа, че е лек и не подчертава бръчиците под окото, нежен е към контура, не е прекалено сух, с което да навреди на деликатната кожа там.Удобен е за нанасяне, четката е мека и гладка.Не бих си взела отново, понеже няма добра покривност, трябва да нанасяте няколко пъти.Освен това не е траен.
Малко е поолющена опаковката, незнам защо :д, ето как трябва да изглежда:

Pantene Pro-V Style Smooth & Sleek Serum, серум за изглаждане и подхранване на накъсана и суха коса.Силен е, не омазнява, дава блясък, подхранва и то съвсем сериозно!Добър е, доволна съм от него. Взиман е от Гърция, незнам дали качеството съответства на българския вариант, силно се надявам да е така.
Последно - Фон дьо тен Maybelline Affinitone
Има средно добра покривност, лек е, стои естествено на лицето, слива се добре.Минусите - не е траен, особено в топло време.Не е подходящ за мазна кожа.

***
Поздрави!
Dreamgirl
:))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...