Фондьотен MAYBELLINE AFFINITONE 24H

by - декември 14, 2013


Здравейте, момичета!
Фондьотенът е незаменим продукт за мен, обичам да изпробвам различни такива, в днешния ми пост искам да ви запозная с  Maybelline Affinitone 24h.Използвам го често, тъй като има доста добра покривност, по този критерий бих го сравнила до някъде с дълготрайния на Revlon - Color Stay, на който също съм голям фен.За него може да прочетете повече Тук
Номерът, който имам аз е 021 Nude, не е от най - светлите, нито от тъмните, някъде по средата.Цветът ми пасва добре, стои естествено и се слива с кожата ми.

Защо го харесвам:
  • дълготраен е, остава почти през целия ден на лицето, дори и по време на летните месеци, когато е много топло, или пък дъждовно и влажно.Също при напрегнато и забързано ежедневие, може да разчитате на него, няма да ви остави без покритие.:Д .Аз предпочитам да го нанасям с пръсти и после да преливам със специална четка, така изглежда по - равномерно и незабележимо ( Което важи за повечето подобни продукти за лице.Ако фондьотенът ви все ви се струва неравен и на петна, определено трябва да си вземете хубава четка!).
  •  нюансът му е идеален за мен, не ме прави оранжева и не стои натрапчиво ( разбира се за тази цел го избирах дълго и изпробвах тестери, за да разбера кой цвят се доближава най - много до този на кожата ми ).
  • като текстура е лек, не пресушава, въпреки, че е "longlasting", не подчертава порите, бръчиците и фините линии.Ефектът му е матов, така че имайте предвид леко да хидратирате кожата си ако е много суха през зимата.Има SPF 19.
  • цената му е супер изгодна, особено като се има предвид качеството!

Като количество е 30мл., на мен ми е достатъчно, ползвам го близо половин година вече.Все пак имам и други фондьотени и ББ крем, обичам да ги сменям според случая.
Цената, на която го купих е около 13лв., мисля че до скоро беше намален на 9.90лв.Предполагам сте забелязали, че Maybelline често пускат промоции на този и на други продукти като червила, спирали и т.н.

Поздрави и усмивки! ^^
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...