REVLON ColorStay Фондьотен

by - декември 03, 2013

Привет, момичета!
Този пост ще бъде посветен на най-любимият ми и използван през годините фондьотен, това е REVLON Color Stay.Смело бих казала , че за мен е незаменим от доста време.Ето защо и аз както много други чуждестранни и бг бюти блогъри, реших да му отделя повече внимание в самостоятелна публикация.Надявам се да ви бъде от полза! ☺

Защо харесвам ColorStay толкова много:
  • издръжлив е, при мен остава върху кожата във всякакво време, също така при интензивно движение и различни екстремни ситуации 
  • покритието му е пълно, успява да прикрие почти всякакви несъвършенства по кожата, неравности в тена и т.н.
  • въпреки гореспоменатото не стои изкуствено, прелива се добре на кожата и не подчертава порите на лицето
  • текстурата е лека и лесна за нанасяне, може да се нанася ефективно с четка, гъбка или с пръсти.Има SPF фактор
 Винаги се запасявам поне с един ColorStay, въпреки че имам фондьотени и на други марки.По принцип си взимам номер 180 Sand Beige, сравнително светъл е, слива се добре с моя естествен цвят.Има SPF 15 и е за нормална към суха кожа.Въпреки това бих го препоръчала и на хора със смесена към мазна кожа.Моята е такава, леко се омазнява в Т- зоната, но фондьотенът ми пасва идеално, не предизвиква допълнително омазняване, особено ако фиксирам леко с пудра или ако използвам други прахообразни продукти на лицето.

Другият, който имам е 320 True Beige, взех го преди време, когато ми трябваше по - сериозно покритие.Той е малко по-тъмен и се води за мазна към комбинирана кожа.По - гъст е като текстура и е една идея по - труден за нанасяне и преливане.Има SPF 6.
По принцип предпочитам да имам различни цветове фондьотен, (не само този но и на други марки), за да ги сменям в зависимост от тена на кожата ми.Също така според сезона кожата се нуждае от различна грижа-лятото от повече матиране, а зимата от хидратация и подхранване...Преди време открих един трик да контурирам лицето си с различните нюанси, като просто разпределям къде трябва да е тъмното и къде светлите отблясъци.При смесването им се получава доста добър резултат.
Ето така изглежда отвътре опаковката, няма помпичка, което ме затрудняваше в началото, но сега вече свикнах и не ми е проблем.Предпочитам да го нанасям с четка за фондьотен, което улеснява работата, освен това по този начин покритието става по-нежно и прецизно. :)
Като цена фондьотенът е около 20-22лв. за 30мл. продукт.Виждам, че е популярен в интернет пространството, има много ревюта за него, демонстрации, клипчета и т.н. Аз съм с него отдавна и определено го препоръчвам!☺

P.S.Отскоро фондьотенът се предлага и с помпичка, което е много добро решение, браво на Revlon! ^^

***
Поздрави и усмивки!
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...