Мляко за тяло YVES ROCHER Градински Праскови

by - декември 14, 2013


Здравейте, момичета!
В тази публикация реших да ви запозная с един любим мой продукт - Мляко за тяло Yves Rocher Yellow Peach / Градинска праскова, от който си взимам вече втора опаковка.Наистина това не се случва често при мен, обикновено обичам да ги сменям за разнообразие, а и не всичко ми допада чак толкова.
Определено лосионът ме грабна, най - вече заради аромата си и усещането след нанасяне.Това беше първият ми продукт на марката, която до този момент беше непозната за мен.Подариха ми го преди време, дори не помня вече кога, но затова пък си спомням колко много ми хареса, ето защо отново си го купих.
За действието:
Лосионът е лек, не е силно подхранващ, просто омекотява и хидратира кожата.Аз предпочитам да го ползвам предимно през лятото, понеже охлажда и овлажнява, дори е подходящ като грижа след плажа, много приятен и нежен е.
Обогатен е допълнително с био масло от шеа, масло от сладък бадем и био екстракт от алое вера.
Мисля, че най - големият му плюс е невероятния плодов и свеж аромат, бих казала че миризмата на лосиона е доста автентична, а не изкуствена и сладникава.Това е, което го отличава от доста други и ме кара да го харесвам толкова.


Като количество е 400мл., заслужава си като се има предвид и изгодната цена, аз го ползвам дълго време.Препоръчвам го на всички, които обичат и търсят подобен продукт с хубав аромат.Мен определено ме спечели!

Много усмивки!^^
Dreamgirl
***


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...