Любими продукти/ Favorites ~ June

by - юни 21, 2017


Здравейте, момичета!
В този пост ще ви разкажа за любимите си продукти, които използвам и харесвам през месец Юни.Подбрала съм точно тях, защото почти ежедневно ми влизат в употреба и смятам, че всички те са сполучливи.


Започвам с любимата си в момента Спирала на Essence VOLUME Stylist Curl&Hold, вече съм ви говорила за нея, харесвам я защото е трайна, наситено черна, освен това с няколко пласта се постига wow ефект, поне при моите мигли, прави ги огромни.В състава си има миниатюрни частици.Един пласт обаче няма да ви свърши работа.Опаковката също е една от причините да посягам ежедневно към спиралата, признавам си не мога да ѝ устоя.Подробното ѝ ревю с повече снимки вижте ТУК


До нея е Пудрата на Avon MagiX, тя е безцветна и прахообразна, нея също съм я споменавала някъде в блога.В топлото време е безценен помощник за грима ми, нанасям я в сравнително голямо количество за да запечатам грима.Все пак не бива да се прекалява, ако сложите повече кожата изглежда суха и опъната.Пролетта я ползвах от време на време, но сега гледам да не я забравям и задължително я нанасям на цялото лице.
Четката за лице е новата ми на Lollipop Cosmetics Flat Angled Buffer, скосена четка, с нея фондьотенът се прелива идеално, много съм доволна и я препоръчвам.Имах големи колебания преди да си я поръчам, но си заслужава.Поста за нея ТУК
Гланцът за устни е на Avon True в цвят Iced Pink.Откакто се стопли времето все по-често пропускам матовите червила и залагам на този позабравен от мен гланц.Траен е колкото стандартните гланцове, дава  цвят и хидратация на устните.Цветът е розов със златни частички, което на каталога на Avon не беше показано точно по този начин.Имайте предвид ако си поръчвате, че цветовете не са на 100%  същите.Все пак аз си го харесвам.


Следва Пилинг маска за лице Avon Planet Spa с черен хайвер.Допада ми как действа често я ползвам, понеже с нея кожата ми се чувства по-чиста и свежа.Има златни частици в състава си.Харесва ми една идея повече от пилинг маската с бял чай от същата серия.
Лосиона за тяло на Yves Rocher с малина и мента също бях го позабравила.Просто ароматът е по-лек, свеж и плодов, подходящ е точно за топлото време.Харесва ми, че дава хидратация на кожата и не е мазен.Ароматът му остава и се усеща дълго след нанасяне.
Маската за коса Macadamia Deep Rapair ползвам сравнително от скоро, но веднага се превърна в любима за мен.Прави косата блестяща, жизнена и подхранена.Поста за нея вижте ТУК
Лак за нокти Golden Rose Ice Chic (61) в красив златен цвят.Вече писах за него, но от всички лакове, които имам този определено се откроява.Такъв нюанс не се намира често, а и изненадващо той се оказа най-трайният ми лак.Доста по-трудно се бели, а при мен с повечето лакове не е така, почти веднага започват да се лющят на редовните места.Този е траен и без топ лак отгоре.Препоръчвам серията Ice Chic, опаковките също са много хубави.
Това бяха всички продукти!

Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...