Garnier Mineral Protection 5 Дезодоранти

by - юни 19, 2017


Здравейте, момичета!
Днес ще ви разкажа за любимите ми напоследък дезодоранти против изпотяване Garnier Mineral Protection 5.Все си мисля, че не им обръщам подобаващо внимание в блога, а определено присъстват в "графата ми" любими продукти.Преди време постоянно ползвах тези на Dove, но някак ми омръзнаха и в последствие реших да ги сменя за разнообразие.
Дезодорантите се водят 5в1, защитават едновременно кожата и дрехите, не оставят бели следи, жълти петна и т.н.Аз си взимам винаги от тези два вида, розовия Cotton Fresh и лилавия Floral Fresh.Ароматите им са ми любими също така и действието им.Преди бях пробвала дезодорант на Garnier със зелена капачка пак в подобна опаковка, но не ми допадна особено.


Дезодорантите са без алкохол и парабени в състава си.Подробно какво съдържат можете да видите по-надолу на снимката.И двата ухаят нежно, като розовият ми е любимец с една идея повече от лилавия, някак по-деликатен е.Лилавият има по-цветен, флорален аромат.
Относно действието, за мен са малко по-слаби в предпазването от тези на Dove.Въпреки това съм ползвала далеч по-лоши дезодоранти и мога да кажа, че и тези се справят чудесно.На мен ми вършат добра работа, някак дават повече свежест и усещане за лекота на кожата от тези на Dove.Миризмата им както казах е много приятна, дори след изпотяване остава и не се променя.При доста други дезодоранти това не е така.


Относно белите следи, действително при мен оставят минимално, доста по-малко от доста други дезодоранти.В големите жеги понякога си нося дезодоранта с мен в чантата, иначе откъм издръжливост са трайни, ще ви свършат работа през целия ден.
Цената на Garnier Mineral Protection 5 е около 5лв., това е общо казано, защото в различните магазини варира.Аз лично съм минала през Dove и Rexona, харесвам ги все още, но за момента съм се спряла на тези на Garnier, признавам си най-вече заради ароматите, но и заради усещането за свежест.
А кои е вашият любим дезодорант?Може да ми пишете долу в коментарите! :)))





Поздрави, усмивки и до скоро в блога

***

You May Also Like

1 коментара

  1. И на мен Dove са ми любими и честно да Ви кажа не бих ги заменила с Garnier. Като цяло май впечатлението ми от марката не е особено добро..

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...