Essence VOLUME Stylist Curl&Hold Спирала

by - юни 12, 2017


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде посветен на спиралата на Essence VOLUME Stylist Curl & hold.Използвам я от скоро, но вече успях да придобия впечатления за нея.Още когато я видях много ми хареса на вид, опаковката ѝ е супер сладка и да си призная това беше причината да се реша да си я взема, просто не можах да устоя на вида ѝ. :Д Бях чувала смесени мнения за нея, но реших да рискувам.Определено не съжалявам, оказа се по-сполучлива, отколкото очаквах!

Първо искам да уточня, че моите мигли имат нужда най-вече от обем.Не са много дълги или къси, не са и супер прави.Ето защо винаги търся подобни спирали, които да придават плътност.Тази спирала се води за обем и извиване.Трябва да издържа около 18 часа по описание.Четката ѝ е стандартна и леко извита, по-надолу има снимки и на нея.Лично аз предпочитам тип "гумени" четки, понеже те разделят много по-прецизно миглите и ги подреждат.



Ефектът на спиралата определено ми харесва, миглите ми стават забележимо по-гъсти, извити и за моя изненада по-дълги.Ето защо бих определила тази спирала като 3 в 1.В състава си има някакви миниатюрни фибри, които забелязах когато я почиствах с памучен тампон.Такъв тип спирали определено правят миглите по-обемни.Аз дори не бях забелязала, че състава ѝ е по-различен, при нанасяне не се вижда.Консистенцията на спиралата е мека и някак по-кремообразна, струва ми, че може да се определи донякъде като тип мус.
Цветът на спиралата е наситено черен.Трайността върху миглите е голяма, издържа цял ден непокътната, докато не я почистите.Остава на миглите точно както сте я нанесли.Не се рони, освен ако не решите да си докосвате и търкате очите по-силно.Относно самото почистване, честно казано не е лесно, с мицеларна вода не се получава добре.С двуфазен лосион е най-ефективно или с нещо по-мазно.Но при всички случаи ще ви отнеме време и старание за да я премахнете нацяло.
Аз успях да пробвам спиралата и на плажа, бях с нея и остана през целия ден, въпреки топлото време.
Относно опаковката, сами виждате, май няма какво да обяснявам, удобна и стабилна е, прекрасна на вид.Капачката е цялата с орнаменти, удоволствие е да се ползва. ❤❤❤



Цената на спиралата е около 6.59лв.Бих я определила като бюджетна и я препоръчвам.Според мен е една чудесна ежедневна сприрала, която е издръжлива и дава всичко - обем, извиване, издължаване.По-трудно е да се премахне, добре е да се има предвид, особено ако и вие като мен обичате да слагате по два или повече пласта.С всеки пласт миглите стават видимо по-драматични, но пък трудно се чисти после.Има и друга от серията Volume Stylist, в лилава опаковка за обем и дължина.Любопитна съм и за нея, ако сте я пробвали може да ми пишете долу в коментарите.☺


Поздрави и усмивки!
Dreamgirl
***

You May Also Like

1 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...