Garnier Fructis Anti-Dandruff 2in1 Шампоан против пърхот

by - юни 14, 2017


Здравейте!
Днешният пост е доста отлаган от мен, отдавна искам да ви разкажа за този шампоан.Става въпрос за Garnier Fructis 2in1 шампоан против пърхот.Ще ви опиша накратко впечатленията си от него, понеже на мен ми помогна до голяма степен и смятам, че е сполучлив продукт като цяло.
Шампоанът се води 2 в 1 с балсам, лично аз не съм усетила такъв ефект, според мен си е чист шампоан.Причината, поради която си го взех беше, че в състава му има цинк пиритион.Тази съставка съм чела и чувала, че помага и премахва този неприятен проблем.Доколкото знам при прекалено омазняване на скалпа се появява някакъв тип гъбичка, срещу която успешно се бори именно цинк пиритиона.Той е изключително ефективен в това отношение.

Шампоанът на Garnier съдържа в състава си и плодов концентрат.Според описанието шампоанът действа още с първото нанасяне.Смея да твърдя, че наистина се забелязва такъв ефект, при мен проблема значително намаля с 1-2 измивания, най-вече количеството на люспичките.С всяко измиване и с времето се подобряваше, аз го ползвах редовно.След като стигнах  половината опаковка и надолу, люспичките почти нацяло ги нямаше, поне за момента е така.Аз го ползвам като първо измиване, второто измиване при мен е с по-мек шампоан.
Този шампоан на Garnier е леко изсушаващ и не е подходящо да се нанася в големи количества и по-дължините на косата.Особено ако е по-дълга или боядисана като моята, препоръчвам да се ползва в комбинация с по-мек шампоан.
След него косата е свежа и чиста, ефектът е осезаем, предполагам и заради плодовия концентрат, който съдържа.Но ако прекалите с измиването, косата може да стане доста суха, аз нанасям само в скалпа и то на местата, където знам, че имам най-много люспички.

Консистенцията на шампоана е сравнително гъста.Цветът му е доста интересен - бял, с леко син оттенък.Ароматът е приятен и плодов, прилича на типичната за шампоаните на Garnier миризма.
Цената на шампоана е около 5-6лв.На мен ми помогна, но с редовна употреба и без да прекалявам с количеството, тъй като леко изсушава косъма.Моята коса се омазнява бързо напоследък, предполагам за това възникна и проблема.Ако пък имате от другия тип сух пърхот ви препоръчвам да пробвате шампоанът на Bilka с алое.Аз преди доста време имах такъв проблем и ми помогна доста.Той е по-овлажняващ и хидратиращ скалпа.
Надявам се поста да ви бъде от полза, при мен имаше ефект, но това е доста индивидуално при всеки като цяло!

Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...