Haul/ Нови придобивки Май

by - юни 17, 2017

Здравейте!
Днес ще ви покажа някои нови продукти, които си закупих през изминалия месец Май!Вече успях да ги тествам и мога да кажа, че съм си изградила най-общо мнение за тях.


Започвам с палитрата, която вече предполагам сте виждали в блога, това е Makeup Revolution Ultra Cream Contour. Тя се състои от кремообразни контури за лице, за нея вече имам самостоятелно ревю, което можете да разгледате ТУК
Фондьотен Avon Extra Lasting в цвят Natural Beige.Води се дълготраен, нещо не ми допадна, първо- не си улучих правилния цвят.В каталога стоеше точно по средата на гамата, по това се подведох, оказа се твърде тъмен за мен.Освен това самата консистенция не ми допадна, някак се усеща лепнещо при нанасяне и ми стана на петна.За сега се отказах да го ползвам, макар че чух добри отзиви за него в канала на Avon в Youtube.

Гъбките за грим от снимката са от Jumbo, сториха ми се сладки и си ги взех, освен това не бяха скъпи-около 1-2лв.Но не ги препоръчвам изобщо, не стават за нанасяне на грим по лицето.Първо, миришат много силно и изкуствено, което се усеща после по кожата и е много неприятно.Освен това не нанасят продукт по никакъв начин, просто го попиват вътре и това е.Аз ще ги ползвам за маникюр най-вероятно.


Следват няколко лака за нокти, започвам с Avon MARK Gel Shine в цвят Violetized.И тук имаше разминаване, в брошурата нюансът изглеждаше по-тъмен и лилав.В действителност на ноктите стои супер светъл и розовеещ.Като трайност е добър, издържа дълго, но съхне много по-бавно от всички други лакове, които имам.Дори с топа на Essence, които изсушава бързо лака, пак не се получава, а аз все нямам търпение да чакам и го развалям.Като изключим това е сполучлив лак, допада ми.Снимка на лака и цвета в брошурата можете да видите в Инстаграм.


Следват два лака от серията Ice Chic на Golden Rose, отдавна исках да ги пробвам.Златният (61) ми е любимец, най-вече заради голямата си трайност.Доста по-трудно се лющи.Лилавият (12) също е интересен нюанс, може би не толкова летен, но пък аз реших да си взема и него, харесва ми, актуален е като цяло.И двата лака от серията са трайни, съхнат бързо, опаковката им се усеща луксозно, препоръчвам ги.

Червено-кораловият лак (17) също е на Golden Rose от серията Rich Color.Наситен цвят, удобна четка, траен е.Също ми допада, особено за лятото.За него пише, че може да се нанесе само 1 пласт и това е достатъчно.Наистина е плътен, но аз съм си свикнала на 2 пласта и го нанасям така.


Следващите два продукта са на Essence, като единия харесвам, а другия не особено.Започвам с гланца от серията Matt Matt Matt в нюанс 01La Vie Est Belle.В магазина ми допадна, аз често  нося такива розови нюанси, но след като го нанесох се разочаровах.Някак не стои плътно на устните, консистенцията му е мус, но има много неравномерно покритие.Цветът също не ми отива чак толкова.Имам същия от тази серия, но в друг нюанс (02 Beauty Approved), с него нямах подобни проблеми, стоеше идеално, наситено и плътно.Даже имам ревю за него, можете да го видите ТУК .Любимо червило ми е, много приятен матов финиш.Този розов нюанс обаче е съвсем различен, никак не седи добре, някак на парцали и неравномерно както казах.
До него е спиралата VOLUME Stylist Curl&Hold.Поста за нея вижте ТУК, има смесени отзиви за нея, на мен ми пасна добре.С един пласт наистина не се получава, но аз винаги нанасям по повече.Спиралата позволява напластяване, аз слагам по два-три и миглите ми стават обемни, извити и много големи.По подробно можете да прочетете в поста за нея.Трайна е и издържа в топлото време.
Интимният гел е на Aroma с Алое вера, съдържа още млечна кисилина и Д-пантенол.Аз си взимам редовно от лосиона на Aroma с лайка и смрадлика, любим ми е (поста за него ТУК ).Сега реших да разнообразя и да пробвам този гел с алое вера.Да си призная хареса ми, но не толкова колкото другия.Този е с доста гелообразна консистенция, типична за алоето.Ако сте ползвали продукти с алое ще се сетите какво имам предвид.Това не ми допада толкова, но пък измива добре, мек е към кожата и си върши идеално работата, нямам какво повече да кажа като негатив.Ако ви трябва нещо по-деликатно и меко, то този гел ще ви допадне.
***
Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...