Macadamia Deep Repair Masque Маска за коса

by - юни 20, 2017


Здравейте, момичета!
Днешния пост ще бъде ревю на маската за коса Macadamia Deep Repair Masque.Преди доста време бях използвала мостри от нея както и от олиото за коса Macadamia, при това още когато марката се появи на българския пазар.Помня, че продуктите ми харесаха, но поради някаква причина просто не си взех, отложих го за по-нататък и така и не се случи.Е сега най-сетне реших изпробвам тази маска в пълен размер.
Ще започна направо с впечатленията си, понеже определено ми допада и имам какво да кажа за нея, макар че я ползвам от скоро.Текстурата на маската е по-гъста и твърда, когато я нанасям в банята усещам как косата е по-укротена, особено след отмиване.Някак става по тежка и подредена, но в никакъв случай мазна.Това не е от типа маски, които се усещат "лигаво" по косата.Някак попива в косъма, подхранва и го подрежда.Ароматът на маската не е нищо особено, нито лош, нито хубав, просто аромат.



След баня по-лесно разресвам косата си, заплетените краища се разплитат добре с нея.Моята коса е дълга, плътна и изсветлявана.След изсушаване косата ми е загладена, ефирна, но в същото време подхранена и блестяща.Тази маска не отнема от обема, не кара косата да слегне или да изглежда по-омазнена и тежка.Цъфтежите след нея не се забелязват толкова, мисля че маската наистина успява да подейства в дълбочина на косъма.Разбира се няма как да изчезнат само с нея.Лично аз смятам, че цъфналите краища на косата  не се поправят единствено с продукти.Редовното подстригване на връхчетата е това, което помага най-много на този проблем, поне по мое мнение.
Общото усещане след маската е за жизнена, обемна и здрава коса.
 Състав:
 Маската, която имам аз е от 100мл., има и по-големи разфасовки от нея.В състава си няма парабени и алкохол, не е тествана върху животни, т.т. е Cruelty Free.



Цената на Macadamia Deep Repair Masque 100ml. е 19.10лв.Маската, както и още продукти на Macadamia можете да намерите в сайта за оригинални парфюми и козметика Parfimo.bg.Директен линк към продукта както и различните количества, в които се предлага вижте ТУК. 
В заключение ще кажа, че тази маска определено ми харесва, действа добре на косата ми.Ще видим с времето как ще се отрази на общото ѝ състояние, ефект видях доста бързо, именно на това се дължи и днешния ми пост.Важно е да отбележа, че всеки има различен типаж и структура на косата, ето защо ефектът на продуктите е индивидуален.Освен това знаете, грижата не опира само да балсам/маска, а е съвкупност от употребата на различни продукти, често подстригване на връхчетата, внимателно третиране и т.н.☺


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

1 коментара

  1. И аз съм на същото мнение за цъфналите краища. Няма как един продукт да възстанови вече увреден косъм.. Продуктите може би помагат за предотвратяване на цъфтенето, но не и да действат, когато то вече е факт.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...