Haul/ Нови придобивки Юни

by - юли 09, 2017



Здравейте!
Днешният пост ще бъде на тема нови придобивки за изминалия месец Юни.Вече успях да тествам продуктите, които ще видите и  до голяма степен съм си изградила мнение за тях.:)))

Започвам от ляво на дясно.Дезодорант Balea Midnight Moon 24h.Да си призная, взех го от любопитство, също за да го държа в чантата си през деня и да се освежавам с него в жегите.Ароматът е супер приятен, парфюмен и женствен.Количеството на продукта е 200мл. и е без съдържание на алуминиеви соли.Откъм предпазване, не е много силен и траен, но не е и от дезодорантите, които не правят нищо и оставят лоша миризма по кожата след изпотяване.Аз лично се доверявам на Dove или Garnier за основна грижа, а този както ви споменах, ползвам навън за освежаване и за тази си цел върши идеална работа.Дори и в много топло време и препускане по магазините, дезодорантът ми помага да се чувствам свежа и да ухая добре.Цената му в DM е около 2-3лв.
Състав: BUTANE | ALCOHOL | PROPANE | DIPROPYLENE GLYCOL | PARFUM | ETHYLHEXYLGLYCERIN | PHENOXYETHANOL | BENZYL ALCOHOL | BENZYL SALICYLATE | HEXYL CINNAMAL | AQUA | LIMONENE | LINALOOL | COUMARIN | GLYCERIN | ROSA CANINA FRUIT EXTRACT | CITRAL.


Nivea BB Cream 5in1, Medium to Dark.Наскоро близки ми подариха за тест този ББ крем от Nivea (извинете ме за леко мръсната опаковка).Аз бях го пробвала само в магазин и помня, че не ми допадна като консистенция.След като го тествах и вкъщи, отново съм на това мнение.Този ББ крем според мен е подходящ само за суха кожа, без сериозни несъвършенства по нея.В него имам чувството, че са добавили от крема им за лице в синята опаковка, защото ми мирише точно по този начин.На лицето се усеща като оцветен крем, размазва се и стои доста "кремообразно" ако мога така да се изразя.Покритието също не е особено добро, единствено дава някакъв тон на кожата.Цветът Medium на мен ми е тъмен и като цяло си е предназначен за кожа с тен, и то сериозен.Не мисля, че ще го ползвам и не го препоръчвам на хора със смесена или мазна кожа.

Следва мини опаковка на Подхранващ шампоан Nivea Hairmilk за нормална коса.Количеството е 50мл. и може да се намери в DM, аз го видях там и реших да го изпробвам.Поне ако не ми хареса нямаше да ме е яд, че съм взела пълната опаковка.Знаете, имаше доста реклама напоследък около тези шампоани, те се предлагат в 3 варианта, за тънка, нормална и плътна коса.Общо според мен не е лош шампоан, но зависи от какво има нужда косата ви.Този действително я възстановява, прави я обемна и жива.Всъщност дава доста повече обем от обикновен шампоан.По принцип на мен в момента не ми е нужен такъв, моята коса си го има, ето защо не съм убедена, дали ще си го взема в пълен размер.Иначе ми харесва, че с този шампоан косата се омазнява доста по-бавно и не е утежняващ продукт като цяло.Ще си помисля за по-нататък, може да пробвам този за плътна коса.

Bioten Skin Moisture успокояващо, почистващо мляко за суха и чувствителна кожа.Това е продукт, които взех спонтанно, понеже харесвам всичко, което е с екстракт от памук.Без парабени, парафин и оцветители е.Не съм ви споделяла, но понякога ползвам подобни лосиони върху мокра кърпичка, за да увелича почистващия ефект.Това е трик, с който бързо свалям грима от лицето си.Именно и за това си купих този лосион, ароматът му също ме спечели, приятен е.Някак не ми допадна как си взаимодейства с кожата ми, може би трябваше да взема този за мазна кожа.За момента не го ползвам и ми стои в шкафа.Почиства сравнително добре, мирише силно, но хубаво.За съжаление ми се струва, че е твърде мазен за мен.

Maybelline Color Sensational червило в цвят 168 Petal Pink.Няма да изпадам в подробности за него, понеже планирам пост със суочове.Цветът му е плътен и наситен, но формулата някак не ме грабна.Стои леко неравномерно и странно на устните.Може това да е специфично за този цвят, понеже ми се е случвало и преди, някои нюанси на едно и също червило да са с различна консистенция.

Garnier 2in1 Експресен двуфазен дегримьор за лице.Ще бъда кратка, защото планирам отделен пост.Добър почистващ продукт е, не омазнява кожата много и си върши работата.Сваля добре очен грим, с този на лицето също се справя.Любимецът ми е двуфазния дегримьор на Loreal, но и този бих го определила като негов лееко по-бюджетен заместник.За мен е с една идея по-добър и неомазняващ от този на Nivea.С две думи, доволна съм и то повече от очакваното.
Macadamia Deep Repair Masque, 100мл.Поста за нея вижте ТУК .Харесвам я, възстановява косата, прави я жизнена и не я утежнява.Повече за нея можете да прочетете в ревюто ѝ.

Benefit The POREfessional основа за грим.Това е мострена опаковка, донесоха ми я близки.Отдавна слушам за тази основа и се радвам, че я тествах.Прилича на тези, които са със силиконова консистенция, но има лек цвят, който не се проявява по никакъв начин на лицето.След нея кожата се усеща загладена и нежна.Не усещам обаче да прави по-траен грима ми или да заличава драстично порите.Може би това е индивидуално, всеки има различна текстура на кожата.При мен няма толкова видим ефект, също не мога да намеря голяма разлика с основата Maybelline Baby Skin, за която също съм ви говорила в блога.

Това бяха всички продукти, може да ми оставите коментар ако сте ги пробвали!
Поздрави и доскоро в блога!
***

You May Also Like

2 коментара

  1. Много обичам да надниквам какво се крие в 'торбите' на други блогърки! Помня, че и аз не бях очарована от бб крема, жалко че не са подобрили формулата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен за сега фаворит ми е ББ крема на Garnier, все още не съм открила друг, който да ми хареса поне толкова... :) :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...