Lollipop Cosmetics Flat Angled Buffer Четка за лице

by - юни 13, 2017


Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви запозная с една четка, която ползвам ежедневно от известно време и много харесвам, става въпрос за четката за лице на Lollipop Cosmetics Flat Angled Buffer.Дълго време се чудех и обмислях дали да пробвам тяхна четка, тази ми допадна заради скосената форма и вида като цяло.Мисля, че тези четки наподобяват на вид четките на Sigma, които все още не съм пробвала, но и цената им е висока, определено са си сериозна инвестиция.
Първо малко обща информация, четката е от изкуствен косъм.Подходяща е за нанасяне на течни продукти, като фондьотен, бб крем и т.н.На допир е доста мека, аз се притесних в началото да не би да взима много от продукта, но това не е така.Тип "Buffing" четка е, начинът за нанасяне на продукт е с кръгообразни движения.Аз използвам и потупване за по-пълно покритие на места.
В колекцията си Lollipop Cosmetics имат и стандартна "Buffing" четка, която не е скосена и е доста по-голяма от тази.На мен лично скосената ми хареса повече на вид и за това я поръчах.Въпреки, че е малка  като размер, четката е супер удобна, с нея достигам навсякъде по лицето и прецизно разнасям продукта.Това че е по-малка според мен улеснява и прикриването на несъвършенства.Просто нанасям повторно продукт и потупвам точно на местата, където има петна и зачервявания.
/На снимките четката не е чиста, за което се извинявам предварително, но все не успявам да уцеля момента и да снимам когато е изпрана.Косъмчетата горе са напълно бели по принцип./ 



С тази четка лицето става много хубаво, аз имам доста широки пори и несъвршенства по кожата, които прикривам идеално с нея.Както казах не гълта голямо количество от продукта, не го попива.Работи добре както с по- гъсти фондьотени ( като тези на Maybelline например), така и с по течни, също и с BB крема ми на Garnier се разбират чудесно.Успява да разнесе добре и коректор под очите, формата ѝ допринася за това.Косъмчетата ѝ са меки и фини, разнасят нежно продукта.
Единствено при миенето е по-трудно, иска повече старание, а и четката съхне по-бавно от останалите ми четки за лице.
Цената на четката Flat Angled Buffer е 12лв., аз я взех с намаление за 10лв.В сайта на Lollipop Cosmetics често има такива намаления.Според мен е изгодна, като се има предвид ефекта, който се постига с нея върху лицето.Общо мога да кажа, че съм доволна от покупката.Въпреки, че е по-малка като размер, четката ми е удобна и върши чудесна работа, препоръчвам я, особено ако си търсите подобна на добра цена.


Поздрави и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...