Любими грим продукти~Май

by - юни 03, 2017

Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви покажа любимите си грим продукти за месец Май.Това са неща, които съм ползвала почти постоянно и разбира се много харесвам.За някои вече има самостоятелно ревю, така че ще ви оставя линкове да погледнете по-подробно ако още не сте го направили. :)

Красивото сърце е Blushing Hearts на I Love Makeup в цвят Iced Hearts.Това е хайлайтър в 3 цвята, смесвайки ги се получава приятен златист оттенък.Ползвам го ежедневно, допада ми силната му пигментация и това, че не е брашнян като консистенция, което позволява да се задържи по-дълго на лицето.Ревюто на Blushing Hearts вижте ТУК
Очната линия Avon True ми е супер удобна, под формата на писалка е и се работи лесно с нея, доста е стабилна.Наситено черна е и стои добре на очите, всеки ден съм с нея и препоръчвам да се пробва.Ревюто ѝ вижте ТУК
Базата за сенки на Essence I Love Colour също е продукт, към който често посягам напоследък.Понякога да си призная забравям, но има сенки, които просто не стоят добре без база.Тази е с променена формула, не е лоша.Върши ми добра работа, но не с всички сенки се спогажда, на някои не оказва голямо влияние.
Пудрата за вежди на Impala ми е тотален фаворит, мека и нежна, но силно пигменирана.Свикнах да работя с апликатора ѝ, които е леко особен.С четка също се получава добре.Поста за нея вижте ТУК
Лака за нокти на Manhattan Lotus Effect го бях забравила тотално, на скоро го изрових пак и реших да го понося.Цветът е коралово-червен и супер свеж.Трайността на лака е много голяма, особено като го сравня с други марки, които имам.Тази серия не знам дали и къде я има още, но определено искам да си взема лак от нея отново.При мен лаковете трудно се задържат непокътнати, но този издържа дълго на ноктите ми и то в почти идеално състояние.
Течното червило на Essence го закупих със списание Glamour, сигурно сте чули, доста се шумеше около този брой.Нося го с мен и го нанасям често, любимо ми е, наситен цвят и приятен аромат.Поста за него ТУК
Пудрата на прах е на Avon, MagiX Hd Powder, безцветна е и е подходяща за фиксиране на грима.Върши прилична работа, доволна съм.Ползвам я също ежедневно, особено когато нанасям кремообразните контури от палитрата на Makeup Revolution Ultra Cream Contour.И като споменах палитрата, това май е един от най-любимите ми продукти в този пост.Добра пигментация, хубава селекция от цветове, качествена изработка и огледало.Общо взето чудесна е, с нея често пропускам коректора за лице, понеже светлите контури в нея изместват нуждата от такъв.Ревюто на палитрата вижте ТУК
Палитрата с три продукта за контуриране на Makeup Revolution я обожавам, задължително подсилвам с нея контурите след като съм използвала горната кремообразна.Ружът и хайлайтърът са страхотни, прекрасни цветове, точно като за моята кожа.Нейното ревю вижте ТУК. С темповете, с които я ползвам бързо ще ми свърши, което говори за това колко я харесвам.Вече съм ви говорила доста за нея май...
Следват две четки, голямата в златно е имитация на луксозната серия четки на Real Techniques, част от комплект е.Поръчах го от китайски сайт на много ниска цена.Тази четка е  предназначена за пудра.Напоследък я ползвам за да нанеса с нея тъмна контурираща пудра на скулите.Идеална е за силно пигментирани продукти, каквито са пудрите в триото на Makup Revolution по-горе или другото ми контуриращо дуо на Sleek.Четката е доста мека и не отнема много продукт, което не позволява да прекалите.Ревю на целия комплект четки ТУК
Другата четка е Flat Angled Buffer на Lollipop Cosmetics, имам я от скоро, но не спирам да я ползвам.Малка и прецизна е, много удобна за нанасяне на фондьотен.Прекрасно го слива с кожата, доволна съм, макар че първоначално ми се стори доста мека.За нея ще има самостоятелен пост в най-скоро време.

Това бяха някои от любимите ми продукти, поздрави и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...