Makeup Revolution Ultra Cream Contour

by - май 24, 2017

Здравейте, момичета!
Не мога да ви опиша от колко време се колебая дали да си взема подобен продукт.Харесвам техниката на контурирането, до сега съм я прилагала на лицето си с различни нюанси фондьотен, също и с коректор.Самата идея не ми е чужда, ето защо след много чудене, най-сетне се реших да тествам една от така известните в последно време палитри с кремообразни контури.Както вече сте се досетили този пост ще бъде ревю на палитрата  Ultra Cream Contour на Makeup Revolution London.
Мисля, че Makeup Revolution е на път да се превърне в една от любимите ми марки.Цените на продуктите им са доста изгодни, а качеството определено е на ниво.И така, да преминем към самото ревю, което искам да отбележа, че отново се случва със съдействието на сайта Parfimo.bg.
Палитрата Ultra Cream Contour се състои от 8 кремообразни продукта, аз бих ги оприличила по-скоро на коректори.Опаковката е здрава и стабилна, има голямо, ясно огледало, което придава по-луксозен и скъп вид на цялата композиция.
Консистенцията на продукта вътре е мека и кремообразна, ето защо преливането върху лицето става доста лесно.Добре е да не бъркате тези контури с фондьотен, за да не останете разочровани.По мое мнение това са продукти, създадени единствено за контур, не ви препоръчвам да ги нанасяте самостоятелно и без основа отдолу.Тяхната цел е да създават сянка и контур на лицето, да осветлят тъмни участъци и да създадат илюзията за идеален тен.Те не могат да заместят вашия фондьотен, който е подбран специфично за вашия тип кожа.По скоро са един стандартен продукт, който най-общият смисъл е подходящ за всеки тип кожа.Ако сте с по-мазна такава, то следва задължително да ги фиксирате добре с пудра.Аз ползвам безцветна, прахообразна за целта.Ако пък сте със суха кожа, то няма да има нужда от много сериозна фиксация, може би съвсем леко.
Покривността на контурите бих определила като средна, но това пак е доста индивидуално, зависи от кожата, какви и колко несъвършенства има тя и т.н.Като цветове контурите биха паснали на повечето типове и цвят кожа, тази палитра  се предлага само в един вид, който се води стандартен.В нея има всякакви нюанси, както по-студени така и по-топли, розовеещи. Според мен са доста удачно подбрани,
Относно това как нанасям продукта, все още изпробвам...Избрала съм една малка плоска четка за фондьотен и една още по-малка за коректор.В колекцията ми все още няма специалната четка за нанасяне на контури.Иначе самото им преливане на лицето е лесно, защото става почти с всичко.С гъбка или четка, както ми е удобно общо взето.С пръсти също се нанася и прелива успешно, но пък ще се поизцапате, няма как :D.Важно е да използвате различни четки за тъмните и за светлите нюанси, както при нанасянето, така и при преливането.В противен случай рискувате всичко да се смеси и да не получите желания ефект.
 За да не стане прекалено дълго ревюто ще започна с описанието на горния ред контури ( първите четири).Тук са светлите нюанси, те играят ролята на просветляващи коректори и хайлайтър.Идеята за кремообразен хайлайтър (1) е нова за мен, него го нанасям с пръсти в най-горната част на скулите.Добър е и като основа за прахообразен хайлайтър.Мисля, че блясъкът му се вижда на снимката, на лицето стои по-дискретно.
Жълтия контур (3)се чудех за какво мога толкова да го ползвам, докато не открих колко добре се справя с тъмни участъци и петънца по кожата.По принцип той е създаден специално за прикриване на тъмни кръгове под очите.Имах опасения, че ще стои жълтеникаво и ще се отличава, но се оказа , че това съсвем не е така.Слива се идеално с тена и скрива всичко нежелано, просто е идеален, ще посягам често към него!
Другите два контура от този ред (4, 2) са най-светлите в палитрата, единият е със студен подтон, а другия с по-розовеещ и топъл.Те си вършат добре работата под очите и на всички стандартни места, на които се поставят светлите контури.Ако сложа повече количество продуктът се наслоява и някак ми подчертава порите под окото, което е лек минус, но това се дължи на консистенцията.Самата идея на тази палитра е създаване на сенки и отблясъци.Както вече споменах, тя не може да замени любимия ви фондьотен или коректор.
На втория ред са тъмните контури, с които да създадете сенчестите участъци от лицето.Тук има два много тъмни нюанса (2,4), между тях в средата един по-светъл(3) с доста студен подтон и накрая един среден на цвят контур (1), който лично при мен се слива с тена лицето ми.Той се поставя непосредствено над тъмния контур, най-често тази техника се прилага на скулите, за създаване на дълбочина.
По принцип аз използвам почти всички нюанси от палитрата, в ежедневието си не се контурирам като по учебник, а ги използвам на места и по мое усмотрение.Хубавото на палитрата е, че има богат набор нюанси и би била добро начало за начинаещ в контурирането. Покривността не е твърде голяма, позволява надграждане и наслагване, което я прави подходяща за експериментиране.Ако пък контурирането ви плаши и е непозната материя за вас, бих ви препоръчала първо да изпробвате прахообразни контури, за да свикнете къде да поставяте светлите и тъмните нюансите специфично на вашето лице.
Цената на палитрата Ultra Cream Contour е 21.40лв.Моята е от Parfimo.bg, линк към нея в сайта вижте ето → ТУК.Ако си търсите нов парфюм или козметика на изгодна цена, можете да разгледате сайта им. Вече съм ви споменавала, продуктите идват от складове в чужбина, а доставката е за около 5 работни дни.Всичко пристига много добре опаковано и на време.На сайта ще откриете доста марки, които не се предлагат у нас, Makeup Revolution също е една от тях.
На мен ми допада палитрата и ще продължавам да я използвам, харесва ми изработката, огледалото и всичко по нея като цяло.А вие пробвали ли сте подобна? Mоже да ми пишете долу в коментарите.☺
***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))


*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...