Шампоан Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia

by - май 31, 2018


Здравейте!
В днешния пост ще ви разкажа повече за един шампоан, който присъства в новите ми придобивки за месеца.Става въпрос за Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract.Ревюто няма да е дълго, само накратко ще ви опиша първите си впечатления от него.

Опаковка и състав
Серията Botanic Therapy е нова, в момента я рекламират активно.Ще я разпознаете по специфичната форма на опаковките.Този шампоан е с арганово масло и масло от семена на камелия.По-подробно съдържание ще видите малко по-надолу на снимките.Шампоанът се води за нормална до суха коса без блясък.Прави косата гладка, копринена и подхранена.Аз го ползвам от скоро, но напълно мога да се съглася с описанието.Да си призная, първо ме привлече хубавата опаковка.Това е и причината да си го взема, бях много любопитна да го пробвам, а и понеже по принцип харесвам аргановите шампоани.


Ефект и действие
След него косата действително става някак по-подхранена, загладена и лесна за обработка.Аз го оценявам, понеже имам дълга и изсветлена коса.С доста шампоани не се разбирам, косата ми се заплита, става непокорна, въпреки че нанасям маски, балсами и олио.С този шампоан на Garnier за щастие не се получи така.Още в банята, при нанасянето му се усеща заглаждане.Шампоанът е изключително мек и укротява косата.Прави я жива и някак подредена.В случай, че се чудите, шампоанът измива добре и не отнема от обема.За момента не съм усетила допълнително омазняване или утежняване след него.

Всъщност, ако сте с по-къса коса  има вероятност ефектът от шампоана да не ви допадне на 100%.Аз лично бих го препоръчала на хора с по-непокорни и изтощени коси.Също ако обичате да използвате шампоани със засилено присъствие на масла.


Ароматът на шампоана е приятен, оприличавам го на описаните съставки, арган и камелия.Една идея по-силен е по мое мнение, но все пак е хубав.
Цената му е около 4.50лв. за 250мл.Забелязвам, че има и по големи опаковки от него.
В заключение ще кажа, че съм доволна от този продукт и бих го препоръчала, въпреки че го ползвам от скоро.Както споменах, ако ви харесват шампоани с масла, този със сигурност е добро попадение!


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...