Дълготрайно червило Manhattan Lips2Last

by - април 18, 2014


 Здравейте, дами!

Днес ще ви запозная с едно от сполучливите според мен дълготрайни червила - това на Manhattan Lips2Last.
Продуктът се състои от две части - матово дълготрайно червило и прозрачен блясък, който се нанася отгоре като 2-ра стъпка.След като поставите първия цветен пласт, трябва да изчакате най - малко 1-2 минути, докато изсъхне напълно.Съветвам ви да не движите много устните през това време, за да не се напука, също така в никакъв случай да не хапвате или пиете, защото покритието започва да се рони.Аз направих тази грешка веднъж и трябваше да го изтрия после :Д .
След това по желание покрийте с гланца отгоре.Препоръчително е, за да се омекотят устните, понеже самото червило леко опъва кожата ако се остави самостоятелно, което е характерно за този вид дълготрайни продукти.
Защо ми допада толкова много:

  • издръжливостта - указаната е 24h, в действителност стои около 6-8h, което за мен е напълно нормално и достатъчно.Ако се храня може да избледнее съвсем леко, а с напитките няма проблем, при мен поне не се изменя покритието.
  • почти не се усеща, че се носи върху устните, в сравнение с доста други подобни трайни червила, дискомфортът е съвсем малък
  • блясъкът е приятен, може да се ползва и самостоятелно за хидратиране на устните
Единствено изтриването може да ви се стори трудно, но все пак е нормално за една толкова добра трайност.Ще ви трябва продукт за премахване на водоустойчив грим или много ефективен лосион за целта.
Има аромат, който е характерен за тези червила, което лично мен не ме притеснява особено, свикнала съм.В началото миризмата наподобява спирт, после като изсъхне не се усеща изобщо.Гланцът пък е леко сладникъв.Цената му е около 14лв.
А кое е вашето любимо дълготрайно червило? :)))

***

Усмивкии! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

1 коментара

  1. Спечелих едно такова червило от игра във фейсбук и не съм съвсем доволна от него.. Цветът,който ми се падна е доста наситен и хубав,но на мен не ми отива .. Иначе са много дълготрайни наистина и се свалят доста трудно :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...