Любими продукти: ФЕВРУАРИ - МАРТ 2014

by - април 21, 2014

Здравейте, дами!

Днес ще ви запозная с любимите ми продукти от последните месеци.Известно време не бях на линия с блогването, ето защо събрах заедно в едно фаворитите ми от  Февруари и Март.Повечето от тях са нови за мен, с изключение на мечтаната ми бронзираща пудра, която ползвам не за първи път и обожавам.
1.LAVERA Chocolate Fantasy 
Буквално най - вкусно ухаещият лосион за тяло, на който съм попадала.С аромат на какао/шоколад и портокалов цвят.Ако искате да видите подробното ревю за него, цъкнете  Тук


 2.Парфюм AVON Femme + комплект лосион за тяло и дезодорант Femme
Харесвам аромата на парфюма - свеж, лек, плодов и пролетен.Единствен недостатък за мен е, че е нетраен, също така капачката не се затваря плътно.Като цяло шишенцето не е направено от особено качествени материали, но все пак и цената на продукта е сравнително ниска, около 25лв., доколкото си спомням.Иначе външният вид е доста добре замислен, на мен поне ми допада.
Дезодорантът Femme също не е особено траен, иначе е свеж и плодов, като парфюма.
За разлика от тях, лосионът Femme има добра трайност, приятен и лек, омекотява добре кожата, с две думи сполучив продукт.
 


3.LOREAL EVER RICH ELIXIR Спрей маска за коса, концентрирана грижа
Превъзходен нов продукт за коса, мисля да отделя пост само за него, за да обесня подробно действието му.Истински еликсир, възстановява в дълбочина косата.Освен това спестява много време в банята, просто се нанася и отмива, без време за действие.Косата е гладка, права и  интензивно подхранена.


4.GLISS KUR MILLION GLOSS Кристали/Олио за коса
Също нов продукт на пазара, незнам дали се предлага у нас все още, виждала съм една част от серията Million Gloss и тук.Супер леко олио, не утежнява, аз слагам по много от него след баня и не ми омазнява прекомерно косата.Дава доста добър блясък, както обещава серията.

Update 04.05.:Съвсем заслужено, вече си има и самостоятелен пост, който може да видите ТУК


 5.CATRICE Better Then False Lashes Спирала за очи
Спиралата, която ползвам и в момента.Води се за обем и дължина, като с второто се справя по-добре.Наситено черна е.Издържа през целия ден, както съм я нанесла, така и остава.Нискобюджетна марка, отлично качество.




6.LOREAL GLAM BRONZE Бронзираща пудра
Любим продукт за 2013, незная как да опиша колко съм доволна от тази пудра, наситена, блестяща, приятна на допир.Ползвам я целогодишно, дори през зимата :Д .Страхотни цветове и качество! Повече за нея вижте ТУК


***
Be Happy!
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...