Avon Planet Spa Пилинг маски за лице

by - май 24, 2018



Здравейте, момичета!
Идеята за този пост дойде съвсем спонтанно.Отдавна ползвам маски за лице от Avon, споменавала съм ги и в блога, но никога подробно.Забелязах, че съм успяла да събера цели три от серията Planet Spa, ето защо реших накратко да обобщя приликите и разликите между тях в една публикация.

Първите две маски вероятно вече сте ги виждали в блога, а третата ми е съвсем нова.За нея съответно ще има малко повече подробности.Първо да вметна, че ако някой от вас случайно се чуди какво точно значи "пилинг" маска, в този случай е тип "отлепваща се" маска.Нанасяте я, чакате 15-20 минути да засъхне, след което внимателно и постепенно я отлепяте от лицето си.По този начин тя почиства и "ексфолира" повърхността на кожата.Искам да уточня веднага, че тези маски от Avon не са болезнени по никакъв начин.Нежни са към кожата и се отстранянават много лесно.


Започвам подред с пилинг маска за лице с екстракт от черен хайвер Avon Planet Spa Luxuriously Refining.Тя ми е изключително любима, в консистенцията ѝ има малки златни частици, които правят усещането от нея по-луксозно, или поне визуално е така.След нея кожата ми е освежена и почистена.Всъщност и трите маски доста си приличат като ефект и действие.Но това, което според мен отличава тази е, че почиства кожата ми най-добре от трите.

Пилинг маска с бял чай Avon Planet Spa Oriental Radiance по описание се води "енергизираща".На цвят е напълно прозрачна, с чиста консистенция.След нея усещам кожата си чиста и най-вече хидратирана.Мисля, че това е ключовото ѝ действие, което я отличава малко повече от останалите.



Между другото ароматът и на трите маски е почти идентичен.Има само леко доловима разлика, усеща се типична за всяка серия миризма.Предполагам, че ароматът на всички продукти от дадена серия е един и същ.Аз лично съм пробвала само маските за лице.По нататък мисля да изпробвам и нещо друго.



Последната и трета е пилинг маска  с екстракт от водорасли Avon Planet Spa Greek Seas.Както споменах, нея имам най-отскоро.Виждайки надписа "Greek Seas"  веднага реших, че трябва да я имам! 😀Аз обожавам гръцкото море, ходя редовно на почивка там ии ...нямаше как да не я изпробвам.Всъщност леко ми беше убегнал факта, че маската има в състава си водорасли.Много се изненадах когато я пробвах за първи път, даже ви я показах в Instagram историите на блога.Маската е с прозрачна консистенция и тук таме има истински парченца водорасли.В началото си казах ... лелее какво е това!😐Но всъщност с времето свикнах и не ми пречи толкова.Даже много харесах как маската действа на кожата ми.Прави я мека, леко почистена и обновена.Струва ми се, че действително както е описано, тази маска има лек детоксикиращ ефект.След нея забелязвам известно подобрение в състоянието на кожата си, надявам се наистина да съм права.



Общо мога кажа, че харесвам и трите маски.Като цяло си приличат откъм действие.
Цената на маските варира, различна е във всеки каталог.Средно са по 6-7лв., понякога се намират и с по-голяма отстъпка.Според мен са бюджетно предложение, с което да освежите кожата си.Аз лично ги ползвам от време на време, понякога 2 пъти седмично, друг път по-рядко.Определено бих препоръчала и трите, особено ако ги хванете на изгодна цена.Няма да крия, че най любимата ми маска е тази с екстракт от черен хайвер, може би заради златните частици вътре, както и заради усещането за по-чиста кожа.Струва ми се, че при нея то е по-осезаемо.Това разбира се са индивидуални впечатления.


А вие имате ли любими продукти от серията Planet Spa на Avon?Може да споделите в коментарите!

Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***


Последвайте Dreamgirl's Beauty:  Facebook    Instagram

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...