Компактна пудра Manhattan Clearface

by - юли 03, 2016


Здравейте!
Днес реших да направя едно кратко ревю на пудрата, която обикновено държа в дамската си чанта.Тя е мой помощник през деня и е продукт, който от доста време присъства на пазара у нас.Сигурна съм, че повечето от вас я познават добре, това е Компактна пудра Manhattan Clearface. 
За мен това е един доста бюджетен продукт, който ме е спасявал многократно, когато съм навън и имам нужда от бърза корекция на грима.Пудрата е подходяща за мазна и комбинирана кожа, редуцира блясъка и лъщенето на лицето.Идеална е за Т-зоната.Антибактериална е и съдържа Цинк.
В нея ми харесва най-вече, че има силна покривност върху кожата.С нея успявам да си коригирам местата по лицето, на които фондьотенът ми се е изтрил.Пудрата върши чудесна работа и в жегите, запазва грима и не подчертава излишно порите.Трябва да се внимава с нанасянето ѝ, тъй като ако сложите твърде много, леко опъва и изсушава кожата.Гъбката вътре си върши работата, мека и приятна е.


Цветът на моята пудра е 75Beige, в гамата бих казала, че е някъде по средата, като клони към по-тъмните нюанси.Опаковката на пудрата е симпатична и здрава, оцеляла е в чантата ми до тук. :D.Ароматът е парфюмен и приятен.Цената ѝ е около 12.50лв., поне аз за толкова я взех от козметичния магазин.
А коя е вашата любима пудра? Ще се радвам да споделите.☺


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

3 коментара

  1. За тази пудра чета все добри отзиви, но така и не съм попадала на нея скоро :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На достъпна цена е, струва си да се пробва :) :)

      Изтриване
  2. Любимата ми пудра! Ползвам я от години и няма да я сменя с друга.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...