Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Течно матово червило

by - май 21, 2018


Здравейте!
Наскоро си взех още едно от любимите ми матови червила на Golden Rose и нямах търпение да ви го покажа в блога, понеже мноого ми хареса.Цветът му ме заплени тотално!На камера ми е трудно да го уловя, но ви уверявам, че на живо е още по-красив.


Може би сте чели предишния ми пост за цвят номер 03, тъмно розовото червило, което виждате на снимките и което също много харесвам.Ще оставя линк и към него, но сега започвам с главния герой днес.


Новата ми придобивка е Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick в цвят 13.Отдавна обмислях дали ми трябва още едно матово, нюд червило в колекцията, но не можах да устоя, понеже все го заглеждах в магазините.Нюансът му е в нежно кафяво, с прасковен и леко розовеещ подтон.Надолу ще видите как изглежда на суоч и нанесено на устните.Забелязвам, че тези червила изглеждат по-светли на опаковката, но нанесени всъщност цветът е по-тъмен.Имайте го предвид при избор на нюанс и задължително пробвайте от тестера на ръката си, за да добиете по-реална представа.



Опаковката е здрава и стабилна.Апликаторът е с удобна, леко вдлъбната или по-точно сплесната форма, която улеснява нанасянето.
Формулата на червилото е същата като тази на предишното, което имам - много трайна и издръжлива.Остава на устните почти цял ден и то след лек обяд и напитки.Не се трансферира и не се премахва, когато докосвате устните си.На чаши оставя съвсеем лека следа, но пак не се изтрива напълно.
Текстурата на червилото е мека и приятна за нанасяне.След като засъхне напълно аз лично го усещам комфортно, не лепне и не опъва.Матовите червила по принцип изсушават устните, но точно с това за момента нямам дискомфорт.Не съм забелязала екстремно белене и пресушаване на устните, като се има предвид колко го нося напоследък.



Нанесено, червилото стои много пигментирано, също така е равномерно на устните.С малко молив и прецизност, мога да кажа че успява оптично да ги увеличи.Конкретно този цвят леко ми се отпечатва по фините линии, така че си иска да му отделите малко време и внимание, за да го разнесете хубаво.Резултатът определено си заслужава!
Ароматът на червилото е прекрасен, оприличавам го на нещо като ванилов сладолед или десерт.




Цената на червилото Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick е малко над 7лв.Аз си го взех на промоция от Лили на 5.50лв, което си е доста изгодна оферта.



А това е суоч на предишното ми червило в нюанс 03.Поста оставям ТУК , в него ще прочетете повече подробности и първите ми впечатления, които всъщност не се различават съществено от тези в днешния ми пост.

Като цяло матовите червила на Golden Rose са доста популярни, предполагам  че повечето от вас вече са ги пробвали.Аз лично съм им голям фен, особено на прасковено-кафявия нюд.Според мен изключително много прилича на някои нюд нюанси от известните матови червила на Кайли.Забелязах, че има и по-тъмно кафяви нюанси в гамата на Golden Rose червилата , като например номер 16 и други подобни.


А кое е вашето любимо матово червило?Може да ми оставите коментар тук или в социалните мрежи!Ако не следвате блога, непременно го направете за да научавате първи за новите публикации! ☺☺ --->  Facebook    Instagram

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! 

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...