Avon Make Up Sponge Козметична гъба за фондьотен

by - януари 27, 2017


Здравейте, момичета!
Наскоро си взех ето тази козметична гъбка за лице от Avon.Тя както се досещате е нещо като двойник на така популярния Beauty Blender.По принцип съм фен на четките за фондьотен, но като видях тази гъбка в каталога любопитството ми надделя :D и реших все пак да я изпробвам.
Цената ѝ е 6.99лв., като размер е 4x 6см.Не съм имала оригиналния Beauty Blender, но за цената си предполагам, че той ще е много добър и иновативен като материал.Сигурно сте виждали, че намокрен той увеличава доста размера си, също така е изключително мек като материя.
Когато използвам гъбката от Avon мокра, забелязвам че видимо се увеличава на големина, но в зависимост от това, колко точно съм я намокрила.Мокра се усеща доста приятно и меко на лицето.Суха също върши работа, не е прекалено твърда и пак успявам да си нанеса задоволително продукта.


Общо мога да кажа, че гъбката дава естествен финиш.Ако искате пълно покритие, ще трябва да минете още един път с фондьотен на някои участъци.Връхчето е удобно за прикриване на несъвършенства с коректор.Под очите също се справя задоволително с коректора.Като цяло нанася грима добре, но някак продукта остава на повърхността на кожата, което не ми допада толкова, защото трябва да минавам отново с четка, за да се получи перфектно преливане.Както споменах вече, харесвам и съм фен на четките за фондьотен.Мисля, че с тях ефектът е доста по-нежен и прецизен.Самата идея за гъбата не ми допада толкова.
Почистването става с вода и течен сапун/шампоан.След няколко ползвания стана по-трудно продуктът да се отмие от гъбката.Остават петънца по нея, които ми е трудно да премахна.Това  е още нещо, което до някъде ме разколебава от идеята да ползвам козметични гъби като цяло.
В H&M също има подобни гъбки, чудех се дали да пробвам някоя, защото изглеждат по-мекички и малки от тази на Avon.Според мен и при тях ефектът няма да е много различен, но ще помисля по-нататък, ако имате отзиви за тях, може да ми пишете долу в коментарите ☺☺☺
За разлика от някои китайски гъбки, за които съм чела, че имат леко странна миризма, тази на Avon няма никаква.В случай, че се чудите, тази гъба не "гълта" твърде много продукт, което е хубаво.Знам, че някои подобни двойници на Beauty Blender попиват повечко от фондьотена при употреба, така че това е един плюс за гъбката на Avon.
В заключение бих казала, че гъбата е един доста бюджетен двойник и не е лоша, има си и плюсове и минуси.Аз все още я разучавам, също така и самата техника на гримиране с подобни гъбки.Ще ви държа в течение ако нещо се промени в мнението ми за нея, понеже я ползвам сравнително от скоро. ☺


Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...