Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss

by - февруари 03, 2017

Здравейте, момичета!
Този пост ще бъде кратко ревю на гланца за устни Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss.Той е включен в предстоящия ми пост за нови придобивки, който ще видите след този.Все пак реших, че в отделен пост ще мога да ви разкажа малко по-подробно впечатленията си и да ви покажа няколко снимки със суочове :)

И така това е матово течно червило или гланц за устни, който обещава трайност, висока покривност и комфорт при носене.Ето какво мога да кажа аз за него общо:

  • консистенцията му е подобна на мус, доста мека и кремообразена е
  • има страхотен аромат на нещо като карамел примесен с маршмелоу, сладко и вкусно на мирис.Признавам си това беше една от причините да си го закупя :D
  • стои наситено и плътно на устните, има матов, копринен завършек
  • един лек минус за мен е, че лесно се размазва и премахва когато се храните или пиете.Оставя следи където допрете устните си.Аз лично мислех,че ще е от червилата, които засъхват и не мърдат от там половината ден, подобно на тези на Golden Rose Velvet Matte, но това не е така.
  • след няколко часа все пак остава лек цвят по устните
  • има много симпатично и приятно за употреба апликаторче, формата му е нещо като сърцевидна и е плоско, така се взима по-лесно от продукта

Моят гланц е в цвят 02Beauty Approved, кафяво-розов нюанс, тип нюд.Като цяло няма толкова голям избор на цветове.В магазина на Лили, от където го взех не видях и тестери.Цената му беше около 5лв.По мое мнение е хубав продукт, искаше ми се да е по-траен, но пък ароматът му е прекрасен, мус-консистенцията също е приятна за нанасяне, което ми допада! ☺


Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...