Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser

by - януари 20, 2017

Здравейте, момичета!
В този пост накратко ще ви разкажа за впечатленията си от основата за лице на Maybelline BABY SKIN Instant Pore Eraser.Тя обещава да направи кожата гладка и да заличи порите, за да изглежда по-добре гримът ви отгоре.

На мен лично ми допадат подобни основи, лека е като гел и е напълно прозрачна .Не е мазна, когато я нанесете се усеща заглаждане на повърхността на кожата.Не дава хидратация или друго нещо, няма общо с крем.Не матира като някои други основи.Не се усеща под грима, сякаш нямате нищо отдолу, само загладена повърхност.
Когато си слагам фондьотен или ББ крем, продуктът се нанася много гладко и равномерно, не става на петна.Забелязвам, че има известен ефект да смалява порите и да прави така, че да не личат толкова.Резултатът не е wow, но определено има действие.Харесва ми лекотата, с която се нанася гримът след нея.
Основата няма миризма, усеща се нещо съвсем леко, но не бих го определила като аромат.Цената ѝ е около 10лв. за 22мл.Самата опаковка е симпатична и малка, удобна е, защото  можете да контролирате добре колко точно количество продукт да излиза.Това не е първата ми подобна база, имам и друга прозрачна на IQ Cosmetics и определено мисля да продължа да използвам такива.Харесва ми колко са леки, не ми омазняват излишно лицето и като цяло мисля, че са подходящи за всеки тип кожа.А коя е вашата любима основа за грим? :))

Поздрави!:))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...