С аромат на какао и шоколад...

by - януари 11, 2017


Здравейте, момичета!
Напоследък често попадах на подобни ароматни продукти, определено им станах фен.Обичам миризмата на шоколад, какао и изобщо на сладичко :D, вярвам повечето от вас ще ме разберат добре :D.Искам да ви покажа какви продукти използвам, може и да ви дам някоя идея да пробвате подобни изкушения!
Започвам с маската на Ziaja с какаово масло, много ми харесва, лека е и ухае чудесно.Имам отделно ревю за нея, може да го видите ТУК

Исках да пробвам и този продукт за под душа - NIVEA In-Shower, Подхранващо мляко за тяло за под душа с Какаово масло - за нормална / суха кожа.След него кожата е мека, това е главното усещане, харесва ми аромата, за това и си го взех.На мен ми е слабо като лосион, има какво да се желае, по-трудно се разнася.Все пак ако забравяте да ползвате обикновен лосион за тяло или бързате, то това е добро решение

До него е Душ крем Palmolive Chocolate Passion, това е и продуктът с най-автентичен аромат на шоколад от всички в поста.Консистенцията е кремообразна, доста гъста.Мирише страхотно, все едно са му добавили истински течен шоколад.Любим ми е :)

Последно това е Refan Подхранващ дневен/нощен крем за лице Shea/Karite.С витамини А,Е, масло от ший.Любим крем за зимата ми е, не дава хидратация, но подхранва добре.Подходящ е за по-мазна кожа, защото попива напълно и не оставя следи.За суха кожа може да дойде лек, но пък на мен ми помага със сухите участъци по лицето, причинени от студеното време.Ароматът е прекрасен, лек и нежен на нещо като какао, прекрасен е и е изчистен.Не мирише като на стандартен крем.Но знаете, Рефан имат страхотни аромати, ползват и органични масла. :)
А кой е вашия любим продукт с вкусен аромат?Може да споделите в коментарите :)))

Поздрави!
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...