Парфюм Avon Christian Lacroix Bijou

by - януари 07, 2017


Здравейте, дами!
Този пост ще бъде съвсем кратко ревю на един парфюм от Avon, които използвам от скоро, а именно Christian Lacroix BIJOU.Аз си падам доста по плодови аромати с нотки на ванилия, този е подобен и определено ме грабна, когато го видях за пръв път в брошурата.

Като основни нотки на парфюма са описани : италианска мандарина, ванилова орхидея, анасон.Категория- ориенталска, гурме.


Ароматът бих го определила като сладникав, нещо като плодове с ванилия.Дори бих казала като плодово, черешово сладко.Ако си падате по свежите плодови аромати, то този може и да не ви допадне.Усеща се с една идея по-тежък от стандартните такива.
Трайността му е задоволителна, като повечето парфюми на Avon.Аз пръскам поне по 3-4 пъти, за да съм сигурна, че след няколко часа още ще се долавя аромат.Струва ми се, че напръскан на и косата или около нея е доста по-траен, отколкото върху дрехите.Определено там ароматът се задържа по-дълго време.
Опаковката е много симпатична според мен, прилича точно на бижу.Като количество е 50мл.Цената варира според офертите в различните брошури, моят го взех от коледната, където беше около 28лв.
В заключение мога да кажа, че е сполучлив аромат.От началото ми се стори малко тежък, но с времето му свикнах, сега го ползвам често в ежедневието си.
А кой е вашият любим аромат от Avon?Ще се радвам да ми пишете долу в коментарите! ❤ ☺


Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...