Ziaja Goat's Milk Маска за коса с козе мляко

by - януари 20, 2017


Здравейте,момичета!
Днешният пост ще бъде посветен на поредния продукт на Ziaja, който изпробвах - това е Подхранваща маска за коса Козе мляко за суха, изтощена коса.Предишната, която привършвам, беше маската с какаово масло и наистина ми хареса много.Тази също ме заинтригува, вече бях решила да е следващата ми маска, понеже съм чувала добри отзиви за нея.Освен това ми беше доста любопитно, когато прочетох, че е с козе мляко :D ☺


Маската с козе мляко е с по-гъста консистенция от тази с какаово масло, също мога да кажа, че подхранва малко повече от другата.След нея ефектът е много мека коса, подхранена, също се справя добре с цъфтежите, определено след баня не се забелязват.Косата е по-права и приятна на допир.След това е по-лесно да оформите и изправите косата, някак седи подредена и гладка.


Общо между двете маски няма голяма разлика, тази с какаово масло има по-хубав аромат, разбира се.Тази с козе мляко има приятен аромат, но не е нещо кой знае какво, мирише ми като на лосион за тяло.Въпреки това ми харесва като действие.Не омазнява толкова косата, както някои други маски.Още в банята се усеща, че маската не е супер мазна и се отмива лесно.Аз бях споменала и за другата с какаово масло, но и тази не я пестя особено, слагам си по повече продукт.Не е тежка и силна, по скоро омекотяваща.


Харесва ми и опаковката, самият продукт е защитен с допълнително фолио, което предпазва и съхранява.Цената на маската е малко над 5лв.Лично аз я харесах, бих си я взела отново, както и другата с какаово масло.Поста за нея може да видите, като цъкнете ето ТУК .
Определено марката ме изненада с качество, маските са много приятни, мисля да изпробвам и лосионите им по-нататък.:) Ако сте ги пробвали, ще се радвам да ми пишете отзивите си в коментарите долу! :))


Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...