Haul/Нови продукти Март

by - април 26, 2017

Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде на тема нови продукти/придобивки от месец Март.Някои от тях вече си имат самостоятелно ревю, а за други тепърва подготвям такова!Надявам се да ви бъде интересно! ☺

Започвам с една палитра на Too Faced Love Palette, която имах късмета да спечеля от givaway-a на Eat Love Makeup, за което много благодаря!Палитрата е в хубава, луксозна опаковка, определено се усеща качеството ѝ.Сенките са нежни и се преливат добре, има по-силно и по-слабо пигментирани цветове.Подходящи са за ежедневен грим, за сега не съм я изпробвала дотолкова, за да напиша ревю, но щом се сдобия с по-пълни впечатления задължително ще има много подробен пост.

Парфюмът на снимката, който може би вече ви е добре познат е на Avon, това е пролетния им аромат Viva La Vita, поста за него вижте ТУК.Той е в комплект с гланца за устни от снимката, който също можете да видите в ревюто на парфюма.

Следват няколко продукта за очи.Започвам с моливът за вежди в средата.Той е на Golden Rose, Dream Eyebrow Pencil 306, в магазина ми допадна като цвят, стои естествено, нюансът е светлокафяв в студен подтон.Моливът е доста мек, нанася се лесно и стои плътно, доволна съм.Цената му беше около 3.70лв.
Следва още един продукт за вежди, на който ще направя отделно ревю, понеже съм подготвила  повечко снимки и суочове.Накратко, това е Impala Eyebrow Powder пудра за вежди в цвят 05 Caramel.Харесвам продуктите за вежди на Impala, моливите им са ми любими, тази пудра също ми допадна заради цвета, много е мека и наситена като пигмент.Цената ѝ е около 5.50лв.
Следва Очна линия Avon TRUE, за която също ще ви говоря подробно в следващ пост, заслужава да има отделно ревю с повече снимки.Много ми хареса, наситено черна е, остава през целия ден на окото и се работи изключително лесно с нея.
Следва мострена опаковка на La Roche-Posay EFFACLAR MAT, нея получих като подарък към горната палитра, това е хидратант за лице с матиращ ефект, контролира омазняването на кожата.Стяга порите и е подходящ да се нанася преди грим през деня, поне аз така го ползвам.Хареса ми, много лек продукт, действа нежно.Аз нямам чак такава нужда от матиране, но ми допадна как изглажда кожата.Хидратацията е съвсем лека и деликатна.
Още един продукт на La Roche-Posay, който не съм пробвала още, тъй като е с 50 фактор и подсилена UV защита , смятам да го използвам лятото, понеже за сега няма толкова силно слънце.Стана ми интересно какво представлява, ето повече информация за него:
"Антелиос XL Матиращ Гел-Крем против Лъскавини SPF50+ е  слънцезащитен продукт за лице, който осигурява много висока защита с ултра UVA Продуктът е подходящ за чувствителна кожа или такава с непоносимост към слънцето. Може да се използва и при екстремно слънчево греене, както и срещу превенция на индуцирани от слънцето пигментни петна. Оптималната SPF 50+ защита е подсилена срещу вредните UVA лъчи благодарение на патентованата филтърна система Mexoplex®, комбинирана с термална вода La Roche-Posay.  Тя незабавно попива и придава ултрасух завършек, без да оставя бели следи. Матиращия Гел-Крем против Лъскавини е идеален за смесена към мазна кожа и има подсилена водоустойчивост. Благодарение на този невероятен продукт кожата е изцяло защитена от слънчево изгаряне и клетъчни увреждания, провокирани от UV лъчите."
Последен е Освежаващ интимен гел на Avon с аромат на черешов цвят.Очаквах повече от този гел, преди време бях ползвала подобен на марката и бях по-доволна.Този някак не ме грабна, консистенцията му е леко странна за мен, напълно прозрачен е на цвят, доста течен.Не усещам толкова освежаващо действие от него, също и ароматът не е толкова хубав, колкото си мислех.Иначе е голям като количество, 300мл, помпичката е удобна.Надявам се останалите им гелове да са по-добри от този, бих пробвала някой друг.Цената му беше около 4лв., в различните брошури се мени.
***
Поздрави и усмивки! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...