Blushing Hearts Triple Backed Blusher

by - април 18, 2017


Здравейте, момичета!
Днешният пост е в колаборация със сайта Parfimo.bg, в него ще ви покажа един изключително симпатичен продукт, това е I ❤ Makeup - Blushing Hearts.За тези от вас, които не са запознати, сайтът предлага голямо разнообразие от Парфюми и козметика на достъпни цени.Продуктите се доставят от складове в чужбина и мога да кажа, че всичко, което съм изпробвала от тях е оригинално.Аз лично не бях голям фен на онлайн пазаруването, винаги подхождам с известна доза недоверие, но съм много доволна от обслужването и продуктите в Parfimo.В сайта има марки, които не мога да намеря по магазините, една от тях, която ми стана любима е Makeup Revolution London.


Blushing Hearts, Triple Backed Blusher е част от асортимента на Makeup Revolution в сайта, води се руж, но по-скоро е хайлайтър.Ако решите да си го купите, имайте предвид, че няма да ви свърши работа за руж, въпреки надписа "Blusher" на опаковката.Мисля, че и сами ще се убедите в това като разгледате суочовете по-надолу.Аз бях проучила продукта предварително, поръчах си го точно с цел да го ползвам като хайлайтър, понеже ежедневно използвам такъв.




Започвам с опаковката, както се вижда на нея никъде не пише Makeup Revolution, отначало и аз се зачудих, но после видях, че всъщност TAM Beauty е бранда, който стои зад марките Makeup Revolution, I Love Makeup и много други.Освен, че продуктите им са доста качествени, те са и 100% Cruelty Free, или с други думи не са тествани върху животни.
Но да преминем към главния герой на днешната публикация, както се вижда опаковката на Blushing Hearts е много симпатична, във формата на сърце.Самият материал наподобява картон, като изработка не е нещо луксозно, напомня ми кутийка от бонбони или сладолед.Но за цената си това е нормално, все пак съдържанието вътре е по-важно според мен.



В асортимента на Blushing Hearts има различни цветове, аз си избрах Iced Hearts. Tова са 3 различни нюанса озаряваща пудра в едно, като първият е най-светъл, почти бял.Вторият е розов, а третият е тъмен бронз.Той наподобява бронзираща пудра, но не се подвеждайте, това си е чист хайлайтър.
Може да си нанасяте поотделно от 3-те цвята, а може и да ги смесите с четка, тогава ефектът е по-мек и златист цвят, който озарява деликатно скулите.От трите, най-светлият цвят горе се проявява най-силно на лицето.С него можете да постигнете доста наситен ефект.
Трайността на хайлайтъра е голяма, нанесен на кожата остава поне няколко часа на мястото си.Все пак това зависи и от основата отдолу, но определено Blushing Hearts се нарежда сред най-трайните ми хайлайтъри.Продуктът няма аромат.Добре пресован е и не се разпрашава.
Като грамаж е 10гр., изглежда ми доста, но пък аз ползвам ежедневно хайлайтър, за това се надявам да се справя с изразходването му :D.



Цената на Blushing Hearts e 15лв., линк към продукта в сайта на Parfimo вижте ТУК.Относно доставката, тя е в рамките на 5 работни дни.Да, чака се малко повече от обикновено, но пък нещата са оригинални, така че като цяло според мен си струва.
В заключение мога да кажа, че съм доволна от този хайлайтър, пигментацията е на ниво, опаковката е сладка и носи много настроение.


Поздрави, усмивки и до скоро! :)))
***

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...