Empties /Празни опаковки/

by - април 04, 2017

Здравейте, момичета!
Отдавна не бях писала такъв пост, ето че е време за празни опаковки!

Започвам с дезодорант Nivea Pearl and Beauty.Това сигурно е една от най-хубавите миризми на дезодорант, която съм помирисвала някога.Ароматът е като на сладка пудра или поне това е асоциацията която първо ми идва наум.За съжаление обаче не мисля да го използвам вече, колкото и прекрасно да мирише.При мен не предпазва никак добре от изпотяване, което е доста жалко, ако се подобри формулата определено ще го пробвам пак.

Следва основа за сенки на Essence I Love Stage, много бях доволна, ползвах я най-често със единични сенки на Lollipop Cosmetics и действаше идеално, проявяваше ги по-силно и ги правеше по-трайни.Тази опаковка и формула мисля, че ще я заменят с новата, която се казва I Love Colour Intensifyng.Предполагам сте я видели вече по магазините.Аз си я взех, но определено новата база е доста различна от старата, не съм убедена че ми харесва толкова за момента...

Гел топ лак Essence Gel Nail, това не знам коя опаковка ми е вече, без този топ, лакът ми не може да изкара и два дни, ноктите ми също се белят доста.Взех си нова опаковка, но забелязвам, че по-трудно се намира вече по магазините, явно има доста търсене.Аз съм си поставила за цел да намеря подобен топ и мисля да пробвам още нещо, можете да ми пишете предложения долу в коментарите.Освен всичко този топ лак съхне почти веднага, което да си призная е супер търсен от мен ефект! Просто нямам търпението да чакам и редовно развалям лака си на места.Тъй че ако случайно знаете друг добър топ лак, който прави траен лака и съхне много бързо- моля пишете ми! :D ☺
Ексфолиант за тяло Refan Pink Grapefruit с масла от бадем и соя.Любимите ми ексфолианти са на Refan, просто ароматите им са уникални, миришат напълно автентично.Съдържат естествени съставки, масла и захарни кристали.Този аромат на грейпфрут беше много освежаващ, кожата остава почистена, гладка, но същевременно омекотена и подхранена от маслата.
Коректор Loreal True Match, един чудесен коректор, опаковката изглежда малка, но всъщност го ползвах доста дълго време.Иска се минимално количество продукт, за да се постигне добър резултат.Покрива добре всичко, като цяло хубава формула, бих си го взела пак, определено.
LEOCREMA Лосион за тяло със 100% органично арганово масло.Съдържа още витамини А и Е, антиоксиданти и Omega 3 мастни киселини.Честно казано, струва ми се, че марката Leocrema и продуктите са леко подценени или поне аз не виждам често да се говори за тях.Аз съм пробвала и душ геловете им и мога да кажа, че са страхотни.Винаги с прекрасни аромати, хубави съставки, меки и подхранващи кожата.Този лосион не прави изключение, мирише чудесно на арганово масло, омекотява добре, освен това е цели 400мл., а цената съвсем не беше висока.Бих си взела отново, както и други неща от марката, допадат ми.
***

Поздрави и усмивки! :)))))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Този топ лак на Essence май има чудесен ефект при всички останали, но не и мен! :D Купих го с такива надежди, но не издържа повече от който и да е обикновен топ лак. Много жалко наистина, но се радвам, че на теб ти е допаднал :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би зависи и от лака, който е отдолу под него.Също и състоянието на ноктите си оказва влияние :) Иначе аз издирвам нещо ново да изпробвам :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...